fredag 21. februar 2014

HAWAII

ALOHA! Da var første og andre dag over her på Hawaii! WOW!!! Det er virkelig helt nydelig her!!! Går faktisk ikke Ann å beskrive det!! 

Hadde en LAAAANG dag i går. Dagen for meg startet 330am! Døydde fra lex til Chicago, så til LA, og så til Hawaii! Tok litt over 16 totalt! Da jeg komfyren på hotellet var det rett ut for å spise middag og deretter en tur på stranden! Var jo kveld, så var mørkt og derfor litt vanskelig og forestille seg hvor nydelig det ville være om dagen! Hadde en fin kveld og var helt utslitt i gårkveld! Er 5timer bak KY, som vil si st jeg er 11 timer bak dere i Norge!

Dagen i dag startet tiiiidelig! Her er det ikke å ligge å late seg til langt på dagen! Vi har kjørt buss rundt hele øyen, OAHU! Tok oss nærmest hele dagen, så ble ikke mye strand tid! Vi stoppet masse underveis, bla DOLE plantasje, mackadamia nut farm, verdens beste og mest kjente surferstrand. Vi stoppet også på en helt nydelig Strand hvor vi spiste lunch og solgte oss. Har enda ikke badet her!!! Haha der vi spiste lunch hadde vi ikke tillatelse til å bade, og brukte fritiden vår i kveld på shopping.. Blir bading i morgen for da skal vi nemmelig snorkle og surfe!!! JOHO!! Tar bilder med kameraet, og null Internett her, så dere for kose dere med bilder fra tlf til jeg kommer hjem! 


På vei til Chicago 
Frokost onsdag



Meg og min danske roomie








Her kuttet de opp ferske kokosnøtter!
Surfestranda


Down town Wakiki, Honolulu. 

Min norske venn

Juicy Couture surfebrett! Fikk meg noen godsaker på salg :D

Nå skal jeg hoppe i seng, skal tidelig opp i morgen... Snakkes når vi snakkes! 
Planen for morgendagen! 

Lokal tid Hawaii, 10.40PM

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar