søndag 16. februar 2014

DANCE GOLD

Heeey!!! Dette har vært en ekstrem lang uke, selv om vi hadde snow day på mandag! Kjenner at jeg er så klar for Hawaii om 3 dager!!! Iiiiiik!! Haha ble ferdig pakket på tirsdag(!!!!!) mangler bare solkrem, så er jeg klar!

Fredag, valentines day, startet med at jeg kom ned på kjøkkenet og der lå det favoritt godteriet mitt, SKITTLES! Haha ble såå glad!! På skolen var det pyntet med masse hjerter, og nesten alle jentene med kjæreste bar rundt på valentines gaver! Klissete, men søtt! Senere på kvelden var det valentines party hos kendall! Koselig det!

Fikk til slutt samlet inn $53 til Dance Gold som var i går, lørdag! Tusen takk til dere som hjalp meg! Setter enorm stor pris på det!
Wow! For en utrolig fantastisk dag det var! Har virkelig fått et nytt perspektiv på livet! Føler USA ikke bare har gjort meg mer voksen, men også fått et bilde av virkeligheten og hvor forferdelig enkelte mennesker opplever kreft! Det å få se en liten jente som ikke har ledd eller smilt på flere dager, le, smile og ha det kjempe gøy, er virkelig en helt fantastisk opplevelse!  Har selv mistet min elskede mommo av kreft…. Det å hjelpe til med å samle inn penger til noe som kan hjelpe syke barn til å bli gamle og grå, setter virkelig ting i perspektiv. Denne opplevelsen var virkelig vært 10 timers dansing og volleyball spilling uten å sitte ned en eneste gang! Virkelig et minne jeg kommer til å ha for livet!

I dag har jeg vært i kirken, eller det vil si at vi har passet på barna under kirke-seremonien. Etter kirken dro Macy, Chad, Peder og jeg down-town lexington for å spise lunch. Peder er utvekslingsstudenten som var her i fjor, og han kommer fra Bærum. Han og Rebekka er her i en uke, vinterferien deres, så det er bare å nyte de dagene jeg kan med de. Hadde det kjempekoselig og fikk sett enda mer av down-town lex! Det er jo så nydelig her! Etter vi hadde spist på Wine Market, gikk vi til starbucks, og så gikk vi for å se på transylvania collage! Tok masse bilder, så dere er så heldige å få et lite innblikk i hvordan det er ”over here”!


Nå sitter jeg og øver på Biology eksamen som jeg tar på tirsdag! Pensumet er fra hele skoleåret, så det blir nok en vanskelig prøve! Men men. Har heldigvis morgendagen også til og øve, og så får jeg gjøre så godt jeg kan! Håper dere alle har hatt en strålende fin fin helg, og at dere får en fin mandag og nyyyyyter vinterferien! Tror ikke det blir noen oppdatering før Hawaii. Er ikke WiFi på hotellet, så vet ikke hvor mye oppdateringer det blir.. kanskje noen få bilder her og der, og så kommer til  å lage et eget innlegg om Hawaii! 

Meg Macy 
Meg, Asta, Macy, McKenna, Kendall
Meg, Macy! #FTK(for the kids)
Meg Asta 
Hannah, Asta Sigrid Macy meg Emy Makenzi
Volleyball
Daaaaaance
Samlet inn totalt $10,214!!!
Meg Chad 
Alle sammen 






Peder Macy meg Chad 
Meg Macy 










Meg Macy 
Meg Chad 

Meg Macy 
Transylvania 



Macy meg Chad
Macy meg Peder

The Norwegians 
Nydig solnedgng!

Lokal tid 10.37pm! Biology kaller på meg, så snakkes snart!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar