søndag 9. februar 2014

9.2.14

Hey!
Først av alt, GRATULERER MED MORSDAGEN til alle vakre mødre der ute! Håper dere alle har hatt en fin morsdag og at dere har blitt behandlet som gull! Håper spesielt min vakre mamma har fått middag på bordet selv om jeg ikke er til stedet ;) hehe. Savner deg masse mamsi, men er ikke lenge igjen til juni ;)

Har vært en behagelig helg! På fredag dro vi på Art Galla auksjon! Var morsomt det, og det var masse god, gratis mat og drkke der! Lørdag dro Macy og jeg Prom Dress Shopping! Dro først til Gino’s, som er en veldig dyr kjolebutikk. Fant ikke noe der, så vi dro rett og slett til Dillard’s! Fant en kjole som stod akkurat til kravene mine. Slo til og kjøpte den! LOVE IT! Hadde også sleepover hos Asta til i dag, og hun ble med hjem til meg. Vi gikk til Starbucks, lagde guacomole og så på film! Etter at hun dro, fikk jeg startet på us-history lekse, og nå koser jeg meg med Keeping Up With the Kardashians! Perfekt søndag! Har også fått med meg Olympics, og er utrolig stolt nordmann. Vi gjør det veldig bra sålangt, og har hele 6 medaljer! Gleder meg til resten av Olympics. Litt irriterende at de (nesten) bare viser det Amerikanerne gjør her, noe som resulterer i at VG er min nye bestevenn, må jo holde meg oppdatert!

Er meldt masse snø og dårlig vær, så vi får se hvor mange skoledager det blir til uken! Trenger bare 1 snow day til, så har vi 10 totalt, og da trenger vi bare å ta igjen 5! *krysser fingrene*


Tusen takk for donasjonene jeg har fått fra dere, men hadde satt stor pris på om flere hadde hatt lyst til å hjelpe til. Må samle in $50, og mangler fortsatt litt! Trenger ikke være mye! Setter pris på 1kr!! Det går til en god sak!!!









Girls day in lex
Iiiik prom dress!! Den er mørkelilla!


Haha
Kjøpte solhatt til Hawaii, så nå er jeg klaaaaaaaaar!!! Bare *10* dager til jeg drar!
My lovely Twin!
True Love
True love with my Twin!

Ha en fin mandag folkens!
Lokal tid 9.34pm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar