mandag 23. desember 2013

God Jul

Nå befinner jeg meg i stuen til farmoren og farfaren til Macy! Vi skal soveover til i morgen, da vi skal feire juleaften! 

Sitter med en rar følelse i meg. Det er 23 desember og jeg befinner meg i USA og ikke i Norge. En stor del av meg savner faktisk norsk, hvit jul. Misforstå meg rett, har ikke noe særlig hjemlengsel, men det er ett eller annent som får meg til å savne mamma som stresser rundt julemorgen for å få det aller siste klart for den store kvelden. Tror jeg kommer til å få en kjempe fin jul, men skulle ønske jeg var med dere der hjemme! 

Dagen i dag har gått til å sette opp pepperkakehuset jeg bakte sammen med pepperkakene her på lørdag. Klarte til og med å brenne meg på sukkeret! Au au! Ellers har jeg slapper av, sovet litt og skypet med mamma, pappa og Niko! Var koselig å få ønsket de en god jul! Lørdag og søndag var jeg på Christmas Party! Var koselig det! Masse god mat og god stemning!



Meg og Macy fredag. Ugly christmas sweater 

Brente pepperkaker! Det er sånn det skal være!
Takk til Sara som delte oppskriften med meg!
Gløgg
Selfe
Enda en ugly sweater!
Meg, Kristin og Nicole søndag
Gaven fra dirty santa game! Pakke lek der du stjeler gaver fra hverandre!
To av delene til huset mitt knakk!! Men fikk limt det sammen da!

Har ikke bilde av hvordan det ser ut nå, men fikk på taket!
Lagde deilig tunfisksalat !! 

Ønsker dere alle en riktig god jul! Kos dere masse med all den deilige maten og alle pakkene! Kommer nok til å skrive et eget innlegg om min jule opplevelse! Ha en kjempe fin dag! Glad i dere og savner dere litt!  Tusent takk til offa som ringte og ønsket meg en god jul! Setter stor pris på det!

Lokal tid 8.57PM

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar