torsdag 19. desember 2013

Siste innspurt

Da er det bare en prøve igjenn og så er det juleferie helt til 6 januar!! Denne uken har det vært matteprøve, biologi, engelsk og usHistory i morgen! I og med at det er siste uke før juleferie har vi på en måte spirit days. Onsdag var snowflacke day(ha på deg hvitt), i dag Torsdag var det elf(freshman) christmasgift(sophmores) reindeer(juniors) og Santa clause(seniors). I morgen er det ugly christmassweater day! 

Ellers så har jeg fått julekort og i dag fikk jeg masse pakker fra div familie! Er så koselig at dere husker på meg selv om jeg er her over! Gleder meg til å få åpnet de den 25 som er under en uke til!!

Nå er jeg straks på vei ut døren. Nicole kommer og plukker meg opp, og så blir det trening! Håper dere har hatt en fin torsdag, og håper dere får en fiin fredag❤️

Amanda, Meg, Rachel og Kristin
Meeee


Solnedgang I kveld

Bandit


Snakkes snart! Lokal tid Torsdag 5.40pm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar