torsdag 26. desember 2013

GOD JUL

Julen i år har vært en rar, annerledes, lærerik, annerledes, koselig og en veldig fin jul! Var en veldig koselig kveld den 23 hos ”Grandad and nanny”.  Juleaften ble vi vekket gryy tidlig! Tror kl 8.30am og det var tid for å stelle i stand til den store kvelden. Vi dekket bordet, og hjalp litt til med å lage maten til buffetbordet! Da vi var ferdig med det ble det litt tv titting og så vi på The Grinch That Stole Christmas. Hadde aldri sett den julefilmen,  og alle har snakket om den,  så var virkelig på tide. Likte filmen veldig godt! Dere bør alle se den! Kusinen til Macy er gravid og har termin i April. Hun hadde bakt muffins, og inni var det enten rosa eller blått. Det var hennes måte og fortelle oss hva hun skal ha. Inni var det…….. BLÅTT!! Hun skal altså ha en liten gutt. Akkurat som Anette på samme dag! Morsomt det der altså! Anyways, god mat, god stemning og så avsluttet vi med pakker! Fik så utrolig my mer enn det jeg hadde forestilt meg. Var så koselig!


Julemorgen (den 25) ble jeg vekket av en skrikende og lykkelig Macy som kom løpende inn på rommet mitt og sa ”It’s Christmas Emilie”. Haha aww var en kjempe fin start på morgningen! Da jeg kom ned hadde julenissen vært der med masse gaver, og bestemoren til Macy var der også! Vi så på julefilmer og pyntet pepperkakehuset. Og så var det tid for å pakke opp gaver. Her deler de ut alle gavene på en gang og så åpner vi etter tur fra hvordan vi sitter. Fikk masse fint her også, så det var veldig koselig! Tusen takk for gaver Mamma, Pappa, Nikolai, Nellie, Anette, Henry, Hannah, Offa, Farmor og farfar! Og tusen takk til dere som har gitt meg julekort og litt penger på konto! Setter stor pris på det! Det ble deilig julemiddag som bestod av skinke, brokkoli guffe, deilig brød og noe annet som var  veldig godt. Dagen ble avsluttet med kinobesøk etter mitt ønske. Vå så den nye Justin Bieber filmen, BELIEVE. Var en kjempe fin film og jeg elsker den!


Håper dere alle har hatt en fin juleaften, første juledag og andre juledag!   Har hatt en strålende jule tid, og nå koser jeg meg med leftovers, pukka te og første sesong av Greys Anatomy! Perfekt dag! Kos dere masse videre og Mamma, Pappa, Niko og Nellie, kjør forsiktig til fjells i morgen!

24, Juleaften!
Mat

Outfits

pose

Mine gaver
Nytt outfit bilde 




Haha!!

Hele The Hines 

25.

JUL
PEPPERKAKE HUS. Min side
Teresa hjalp meg på veggen!

Macys side
Christmas Stocking
Mine gaver

Det jeg fikk! 
Macys gave til meg! IN LOVE
Fikk KY flagg
Denne gaven fikk meg til å gråte. Kevin har altså fått Govenor of KY til å signere denne!!! Det er vist veldig unikt å ha! Er ikke veldig lett å få tak i! Også noen kjendiser har en sånn en!!! Ble så glad at de har virkelig prøvd å få han til å signere denne! Wow. De er den aller beste VFamilien EVER!
*Nødpakke for nordmenn i utlandet"
Tusen takk Tone! 
Perfekt!


Tusen takk for alle gaver til meg og Vfam! Vi ble alle kjempe glade! Kos dere fortsatt, og så snakkes vi snart. 

Haha måtte faktisk sjekke hvilken dag det  er i dag, Torsdag, 3.08 PM.

GOD JUL

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar