fredag 6. desember 2013

EARLY RELEASE

Hei hei! 
Vil bare starte med å si at jeg har det som vanlig veldig bra! No news, is good news! Har fått høre at juletiden er den "verste" tiden å være borte fra familien, men jeg har det veldig fint som vanlig. Stortrives og gleder meg masse til en annerledes jul her over!

I dag når vi våknet, våknet vi til nyheten om at flere skoler i Kentucky var stengt pga dårlig vær. Dette såkalte ”dårlige været” var regn, sludd og snø… Woodford County HS var ikke stengt, men pga uforutsigbart vær, ble det bestemt at vi skulle slutte 12.30pm i stedet for 3.10pm! Amerikanere altså! Var bare lykkelig jeg, slapp biologi og fikk dratt hjem tidlig!! Har også vært og klippet meg i dag. Klippet bare bitte litt, og fy så billig det er!! Betalte $20(ca 120kr)!!!!!!!!!! Got to love America!!! Resten av dagen har gått til film, og fiksing pong pongs til Cheerleading. Macy og jeg er nemlig trenere! Haha!! Hadde første trening på tirsdag, og var faktisk ganske morsomt! Slapp av, vi har en bok hvor det står akkurat hva vi skal gjøre og hvor lenge, så det er ganske lett!! Macy fikk også endelig førerkortet sitt på tirsdag, så nå trenger hun bare en bil, og så kan hun kjøre oss over alt! JIPPII :D

Ugh, tlf min er helt ødelagt… Klarte å knuse skjermen for en stund tilbake. Hjem-knappen har vært ødelagt hele tiden, og nå har jammen meg av-knappen på toppen gått i stykker også.. med andre ord, får bare brukt tlf om jeg får melding og heldigvis noen få ganger fungerer hjem-knappen.. Godt jeg har bestilt meg ny tlf, og den kommer mellom den 17 og 24 desember.. jaja!


I morgen blir det julegaveshopping om været ikke er for dårlig! Det blir bra! Mamma, det er så koselig å våkne opp til en ny pakke hver dag! TUUUSEN TAKK!! Pappa, Kevin tror herved at du er rene verdensmester i alt mulig. Han ser stadig (bare to ganger) bilder på facebook av en ny pokal du har vunnet! Haha! Farmor og Farfar, tusen takk for skrapeloddkalenderen! Nikolai, masse god bedring! Håper du snart får spist hva du vil! Spis kalde pølser, det var visstnok det jeg spiste etter å ha fjernet mandlene mine! Savner dere alle, men har det veldig bra! Forresten, her om dagen fikk jeg en mail om hjemreise informasjon. Ble ikke så veldig glad for drar herfra 3 juni 2014…! Lander på Gardermoen 4 juni kl 9am tror jeg… Nok om det. Har ikke så mange bilder, så blir bare noen få!

Meg og Nicole på treningssenteret!
Overrasket Amanda på bursdagen hennes Torsdag! No shave december!
Starbucks my true love!!
The sisters
Det er is og frost på busker!! Nydelig!!
Snøøøø!!
Mitt nye hår! Haha ikke stor forskjell!

Da hopper jeg i seng! Snakkes når vi snakkes! 

Lokal tid 1.7am

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar