søndag 8. desember 2013

Thanksgiving nr 4

Har hatt en veldig fin helg! Lørdagen ble som sagt brukt på shopping. Dro hjemmefra i 12-tiden og kom hjem i 9-tiden! Fikk kjøpt absolutt ALLE julegaver, så nå er det bare å vente på julestemningen. Håper den kommer snart! Er så vidt hvitt på bakken, og savner julekaker.. Får nok bake det neste helg!

Da vi kom hjem i går, gikk Macy og jeg rett opp og fikset oss. 15 min senere gikk vi ut døren igjen. Var nemlig party time! Var godt å få kommet seg litt ut og få sosialisert seg med andre herlige mennesker. Har ikke vært ute siden halloween, så var på tide ;) Hadde en veldig fin kveld.

I dag ble jeg vekket i 10-tiden. Turen gikk til naboens hus. Der var det å lage stuffed turkey på menyen! Endelig fikk jeg oppleve ekte Thanksgiving turkey. Tar jo ekstremt lang tid, så vi fikk ikke spist rundt 6-7 tiden! I mellomtiden fikk jeg ryddet rommet, støvsuget 2etage, sovet og ja, egentlig ikke gjort noe! En perfekt daff søndag <3 Ble en veldig god middag, i koselig selskap! Dette ble altså min 4 Thanksgiving! 
















 Se så bra det ble!! Nam nam!!

Sitter og krysser alt jeg har for at det blir "snow day" i morgen! Veiene er nemmelig isete, så om det fortsetter og snø og minusgrader i natt, blir det null skole i morgen!! Tviler på at det skjer, men never say never!

God natt, og god morgen til dere! Ha en fin mandag alle sammen!

Lokal tid 10.13PM



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar