fredag 29. november 2013

THANKSGIVING + BLACK FRIDAY

Wow! Da var både Thanksgiving og Black Friday over. For noen fine dager jeg har hatt! Ord kan faktisk ikke beskrives. Jeg er forelsket i disse dagene. Jeg er forelsket i Amerika! Hva er bedre enn mat og familie samlet på ett sted? Ikke vet jeg. Mine to Thanksgiving opplevelser har virkelig vært utrolig bra! En fylt med masse latter, god mat og spill, og en annen fylt med enda mer god, tradisjonell, mat og kjærlighet! Kan virkelig si med hånden på hjertet at jeg er verdens heldigste jente som har muligheten til å oppleve dette året med verdens beste vertsfamilie! De er så herlige! Kunne ønske dere kunne bo sammen med oss her i Versailles og være en del av det beste året i mitt liv! Men sånn er det nå ikke.

Torsdags morgen begynte veldig tidlig, og innen kl 9am satt vi i bilen og var klare for en laaang biltur til Ohio! Dette er nok en av de bedre bilturene jeg har hatt! Var fylt av latter, synging og bare generelt family bonding. Virkelig en utrolig koselig biltur! Ganske så presist kl 12 var vi fremme, og det var på tide å møte hele familien! Var faktisk ikke så skummelt som jeg trodde det skulle være. De tok meg godt i mot, og vi hadde en fin dag sammen. Maten var veldig amerikansk og god. Må nok dessverre skuffe dere med at det var ingen stuffed turkey å se. Har blitt fortalt at det er ikke så vanlig, sånn rent bortsett fra på film. Hehe *_* Thanksgiving ble avsluttet med jeopardy. Det er et spørsmålsspill  og du kan få lov til å søke det opp om du vil vite mer om det! Var morsomt å se at min familie ikke er den eneste som er kjempe ivrig når det kommer til spill. Ble en del diskusjon, men det er sånn det skal være når man spiller!!

Vi kom vel hjem i 8-9 tiden, og da bar det rett i seng. Black Friday Shopping stod nemmelig for tur kl 11pm. Fikk ikke sove, men fikk i alle fall vilt øynene. Kevin har blitt syk, så Kenton var veldig snill og sa at han kunne ta oss. Han tok med seg en kompis, så han slapp å være alene. VI hentet Sigrid (fra Norge) og Karoline(Danmark) og kjørte til Hamburg! Det er det et stort utekjøpesenter og der var det Gap, Express, OldNavy (billig versjon av Gap), American Eagle og VS. Fikk kjøpt masse fint i alle butikkene, og det var minst 50% over alt! JIPPI!!! Salg+Emilie=FARILIG for lommeboken ;) Kl 3am avsluttet vi og vendte snuten hjemover. Var ikke i seng før 4:30am….

I dag har vi ikke gjort mye bortsett fra og slappe av og se på lit filmer. Vet ikke helt hvor timene har blitt av. Plutselig var kl 5 og vi var sent ute for Thanksgiving nr 2. Kevin ble ikke med, noe som var litt trist, men han må heller fokusere på å bli frisk! Var nok en kveld fylt med god mat og god stemning!


Orker ikke å skrive mer nå, så slenger heller med bilder. 500+ ord for være nok! Snakkes snart og ha en fin helg alle sammen :)

Thanksgiving:








Oreo balls



Black Friday:
I bilen på vei til Hamburg

VS

Fra den rosa skjorten+under og --> veien er det jeg kjøpte!

Før/etter shopping

Macy fikset håret mitt i dag. 

Meg og Macy før Thanksgiving nr 2

Thanksgiving family picture


LOKAL TID 12.04am
-natta

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar