lørdag 23. november 2013

23.11.13

Hey! Lenge siden sist! Har det veldig fint fortiden, og nå går tiden inn mot nye og spennende opplevelser! Uken som kommer blir ekstrem kort! Har bare to skoledager, fordi på torsdag er det Thanksgiving. Gleder meg masse!! Det blir Ohio på torsdag med HELE familien til Teresa! Gleder meg masse til all den gode maten som de har snakket om siden jeg kom! På fredag blir det enda en Thanksgiving, denne dagen er det med Kevins familie. Så har en følelse av at på lørdag blir det en lang treningsøkt og søndagen går nok til å slappe av! Høres ganske så perfekt ut om spør du meg!

Uken som har gått har vært en fin uke! Fotballkampen var utrolig bra! Laget vi heide på vant, så var kjempe god Mandag, Tirsdag og Onsdag fikk jeg trent på et treningssenter som jeg vurderer å begynne på. Var deilig å få gjort noe annet enn bare løping! Onsdag var også Lacrosse, så nå er det bare å bestemme seg for om jeg vil holde på med tennis eller lax! Torsdag var det midnattspremiere på den nye Hunger Games filmen, The Catching Fire! Filmen begynte 12am, og var over 2.30am!!!! Var en utrolig bra film, så dere bør alle se den!! Var hjemme litt over 3am, og var så gira så sovnet ikke før i 4-4.30am tiden. Fikk nesten 3 timers søvn, så var ganske så trøtt første time på fredagen! Heldig vis hadde vi vikar og så på film, så fikk en times søvn da! Hehe..

Asta ble med hjem etter skolen på fredag, og vi bestemte oss for å gå til Kroger. Selv om det regnet masse, var vi fast bestemte på at vi skulle klare det! Haha!! Vi handlet inn til deilig salat-middag og grovbrød hvor vi hadde pesto, basilikum, tomat og mozzarella ost på! Var ekstremt godt, og vertsfamen min var imponert over mine/våre kokkekunster! Hva kan jeg si? Det ligger jo til familien ;) Det var også avduket for sesongens første basketball kamp! Var vel egentlig ikke en ordentlig kamp fordi basketballaget spilte bare mot hverandre, men var morsomt å være med på stemningen!

Da vi kom hjem i 10-tiden var jeg seriøst helt død! Var så trøtt at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg, haha! Asta klarte og overtale meg til å spise is og se på Titanic! Vi klarte jo begge og sovne, så fikk ikke sett den ferdig. Var nok like greit å spare de tårene!

Dagen i dag har gått til å sooove!!! Lå vel i sengen til 2-tiden da Asta dro, og så skypet jeg litt med farmor, farfar, mamma, pappa, niko og nellie <3

Litt bilder fra søndagen:






Litt bilder fra uken:






Åhhh!!! Elsker min nye genser fra Michael Kors!! :-D
IN LOOOOVEE!! Var heldig vis på salg!

Workout

Klar for film

Reaksjonen min da filmen var ferdig. 

Tur i regnet. 

Saaaalaaat

Nam nam

Jacket Madness (basketball opplegget)

Iiiiss og fruuukt

I dag:



Har smått begynt å pynte til jul:







Det var det! Håper dere likte bildene og så snakkes vi snart! Vbror kom nettop hjem så snakkes!
Lokal tid: 8.34pm









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar