onsdag 27. november 2013

Thanksgiving break

Hey alle sammen!

Håper dere har hatt en fin uke så langt. Det har nemlig jeg, sånn rent bortsett fra at jeg har vært syk da. Har vært ordentlig forkjølet og virkelig ikke i form! Men det er vel sånn det skal være nå i november! Macy har også vært syk så vi har ”kranglet” over klineks boksen, haha! På mandag da vi kom hjem gikk vi begge rett i sengs, og sov helt til Kevin kom og vekket oss kl 18. Han hadde nemlig fått tak i basketballbilletter til UK basketballaget! Har hatt utrolig lyst til å dra på en UK basketball kamp, så ble utrolig glad! Kampen var faktisk utrolig bra, og vi vant! Jeg gikk ut av stadion med masse nye kunnskaper om basketball, så gleder meg til mange flere kamper! Til dere som ikke vet det, så er UK collageet her i Lexington. De er kjempe gode!

Første dag av ”ferien” er over og gud så deilig det har vært! Har ikke gjort så mye annet enn å slappe av og lage maat! Vi har laget pumpkin muffins, oreobals, sjokolade/nøtte ting, potatosoup og cookies! Har vel stått på kjøkkenet i hele dag! Macy og jeg kjørte også til kroger helt alene! Macy får førekortet hennes om 6 DAGER!! JIPPI!!! Hehe! Ellers har vi sett på en del filmer i det siste! Nå i skrivende stund sitter vi og ser på Freedom Writers, en utrolig bra film!

I morgen er det jo Thanksgiving og jeg er ekstremt nervøs. Fortalte jo om bursdagen til Teresa og hvor mange mennesker det var da, og i morgen skal det visst nok være 50-60 stk! Håper det går fint! Macy og Kenton husker ikke alle de navnene og hvem de er, så er heldig vis ikke alene! Når vi kommer hjem fra Ohio blir det nok litt slappe av tid, før vi kl 23 skal på BLACKFRIDAY SHOPPING!! Gleder meg ekstremt myyye!!! WIII! Blackfriday shopping er kort fortalt masse mennesker som kjemper over salgsvarer. Alle butikker har store salg, så håper jeg får med meg masse godsaker hjem! Det blir altså shopping hele natten, og fredag morgen/@ noon skal vi til Kevins familie og ha en annen thanksgiving dag! Det blir nok utrolig bra, og gleder meg masse!

O, forresten i dag mens vi stod og lagde mat ringte det på døren. Det var postbudet som kom med to pakker til meg! Blir så glad for alle meldingene og pakker og oppmerksomheten jeg får fra dere! De to pakkene var en adventskalender fra mammi og farmor til Macy og meg<3 og den andre var julegaver fra farmor og farfar til familien! TUUUUSEN MILLIONER TAKK!! Elsker dere alle sammen og savner dere masse! Ha en fin torsdag og så snakkes vi søndag eller en annen dag! Love you all<3








Favoritt te ag sjokolade fra mamma❤️


Nå venter Anne fransk dagbok på meg!
Lokal tid 9.43pm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar