torsdag 14. november 2013

14.11.13

Hey!

Håper dere har hatt en fin uke så langt. Det er jo bare torsdag, men det føles som fredag. Skal bli godt med helg!

Har som vanlig masse å se frem til denne helgen. Føler alle helgene går så ekstremt fort, jeg føler nesten ikke at jeg får slappet ordentlig av, men heller det enn å sitte inne på et rom og ikke gjøre noe som helst.

Fredag blir det fotballavsluttning med hele laget! Det blir utdelt priser og en god middag. Gleder meg!
Lørdag fra kl 10am-2pm er det food drive utenfor Kroger. Det vil si at jeg og noen andre skal stå utenfor matbutikken og samle inn cans/penger sånn at de som sliter økonomisk kan få hjelp til å ha mat på bordet! Blir nok en kald og god fornøyelse! Apropos kaldt, tirsdag morgen våknet jeg til SNE på bakken!!!!! Ja, dere leste riktig! Det var riktig nok ikke mye, men hallo, snø er snø! Så da kom jeg litt i vinterstemining!! Etter food driven blir der SHOPPING!! Må få kjøpt litt julegaver!! Haha julepynten har allerede kommet frem i butikker, og til og med noen hjem har satt opp juletreet! Hvor sprøtt er ikke det? Er jo fortsatt 3 uker til desember...
Søndag skal jeg på min aller første ekte amerikansk footballgame! Det blir kult! Vet ikke helt hvem jeg skal se, men football er football. Skal med Pietro og Sigrid som er de andre ASPECT studentene som bor her i woodford county! Blir sikker kjepe koselig.

På onsdag var jeg på lacrosse trening. Til dere som ikke vet hva det er, søk det opp på Google ;) Det var kjempe gøy, så nå må jeg bare bestemme meg for om jeg skal begynne på det eller tennis. Begge er nemmelig spring sports, så kan bare ha en av de. 

Ellers så er det ikke mye som skjer. Dette var jo første uke med nye fag, så får vel fortelle litt om det. Favorittklassen hittil er nok usHistory. Har den klassen sammen med Rachel og Nicole (de er i jentegjengen), så det er jo tipp topp. Engelsk virker veldig vanskelig. Annenhver torsdag skal vi ha gloseprøve, og det er ord som amerikanerne ikke har hørt om. Jaja, har heldig vis to uker på og øve, så får bare sette igang! Matten går så langt fint. Biologi er fryktelig og læreren virker ikke som den beste læreren. Null sjangs for å komme unna med den dessverre!! Er heldigvis bare 11 uker igjen med biologi!!  Peer Tutoring er en veldig fin klasse. Til dere som ikke vet hva det går ut på, så er det rett og slett og hjelpe de funksjonshemmede i en klasse. Du tar notater for de, og er "støtten" deres! Den klassen liker jeg veldig godt!!

Nå resten av kvelden skal jeg slappe og kl 9 er tid for enda en ny episode av Grey's! Skal nok gå tidlig i sengs i dag selv om jeg faktisk sov i nesten to timer etter skolen i dag. Ble nemmelig litt sent i går.. Hehe. 

Ha en fin fredag, og en fin helg. Snakkes kanskje i løpet av helgen! :)
"STUPID GIRL" haha. Rachel

Asta og meg i biologi i dag.

Nicole og meg:))





Btw, lage norske kjøttkaker, poteter, brun saus, brokoli og tytterbætsyltetøy på mandag! Nam nam. Var veldig godt!

Middagen min her om dagen! Ahh!! NAM!

Tirsdag før skolen.

På vei til lacrosse

Nicole kjørte meg til skolen her om dagen! Det var koooz!

Nydelig solnedgang! 

Det var det, ha en fin fredag, og så snakkes vi snart! :)

Lokal tid 8.40pm.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar