søndag 10. november 2013

Surpriseparty!

Hei hei! Da var enda en helg overstått! Denne helgen har vært utrolig etterlengtet! For det første så er jeg ferdig med alle eksamener og for det andre så hadde vi, eller det vil si Kevin(Vfar), planlagt surpriseparty for Teresa(Vmor) på lørdagen. Hun fylte nemmelig 50 år på fredag, så selvfølgelig måtte dette feires! 

Det var vel ca 40-50 som kom, og jeg kjente jo ingen av de bortsett fra kanskje 10 stk, så man kan trygt si at det var veldig folksomt og litt slitsomt. Uansett. Hun ble kjempe overrasket så det var morsomt. Festen var hjemme hos oss, så Macy og jeg brukte hele lørdagen på å dekorere! Masse god mat og drikke var det også, og kaken var ekstrem god! Festen avsluttet i 11tiden med dansing til blant annet Dancing Queen by ABBA! Stolt nordisk jente! Hjalp litt til til å rydde opp så det varden takknemlige for!!

I dag (søndag) fikk jeg være litt tilstede under middagsselskap hjemme i det nye huset hvor jeg fikk sagt hei til Tante Heidi, Arne, Max-Adrian, Nikolai, Mamma, Pappa, Nellie, Hannah, Anette og Henry! Var godt å se dem igjenn. Er jo farsdag i Norge i dag, så da var det ekstra godt å få skypet/FaceTimet med pappa<3 Håper alle fedre har hatt en fin farsdag i dag!! 

Resten av dagen har gått til en liten gå tur-til Kroger der jeg fikk kjøpt masse deilig frukt og grønnsaker! Har i det siste fått skikkelig dilla på grovbrød/rugsprø med philadelphia, gulost, paprika, avokado og agurk+ salt og pepper! Nam nam!! Prøvde meg også på en sunn og enkel snack i dag. Den bestod av banan, peanut butter og jordbær!! Var kjempe godt, og så er det jo sunt! Haha, har i det siste fått kommentarer av vfam på at jeg spiser så sunt. Har egentlig fått de kommentarene siden jeg kom, men har i det siste prøvd å spise ekstra sunt! Jaja, Kenton fikk en smakebit av brødskiver min og han syntes faktisk at det var godt, og snacken min falt også i smak!

I morgen er det ny uke, med nye fag med nye mennesker! Kommer faktisk til å savne klassene mine med de fantastiske menneskene!

Slenger med noen bilder blant annnet av timeplanen min. Denne terminen varer helt til 24 februar! So, enjoy;)


Fredag:


Asta og jeg syklet fra stonegate til Kroger på fredag. Tok oss 30 min og vi måtte krysse den store veien! Var litt skummelt, men fyyyy så morsomt! Haha folk tutet og vinket og smilte da de så oss.. Scandinavian girlpower! 

HØST!

Nydelig! Er faktisk meldt minusgrader i morgen, og på onsdag skal det visstnok komme snø!! Gleder meg til litt vinter!

Asta og jg hadde matparty! 

Lagde en kjempe god dipp som bestod av paprika og mozzarella ost på toppen! Nam nam! 
Asta og jeg bestemte oss for å ta en liten hvilepause, to timer senere våknet vi. Kl var da 10, så vi bestemte oss bare for at jeg skulle sove over. Vi satte på en film, og jeg klarte selvfølgelig og sovne.. Jaja! Fikk godt over 12 timer på øyet! Trengte nok det etter den stressfulle uken!

Lørdag:










Her skulle alle sammen signere, sånn st Teresa skal ha et minne fra festen!



Kake!!!

FOOD!! Var også kyllingvinger og frytert fisk! Var veldig godt!







Søndag:

Frokost!

Nydelig høstvær





Nam nam nam!!

Har lunsj inne mellom Algebra 2B.

Ha en strålende fin uke alle sammen, og så snakkes vi snart!

Lokal tid 9.36PM

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar