fredag 20. september 2013

Long time no see!

Woah..! hele 10 dager siden sist jeg var innom her(11 for dere i Norge nå)….
For at dette ikke skal bli et LANGT og kjedelig innlegg, har jeg tenkt å gjøre dette til et kort skriftinnlegg med MASSE bilder fra de siste 10 dagene.. En ting jeg MÅ fortelle og som også er grunnen til mitt fravær er: Mandag to uker siden hadde vi fotballkamp som dere vet. Jeg heddet en skuddball (vil si at den har stor fart og er ganske høy) som traff meg midt oppå hodet mitt, ikke på pannen som den sulle ha gjort. Det resulterte i en hjernerystelse.. Siden denne dagen har jeg vært plaget med en hodepine som ikke går bort, forminsket konsentrasjon og vært en del svimmel.. Sliter fortsatt med de tre tingene, så mandag blir det legebesøk! Pga hjernerystelsen har jeg ikke spilt noe så har bare sittet på benken og kjedet meg.. jaja sånn er det. Har også hatt ekstremt mye skolearbeid så det har ikke gjort det så mye enklere for hodet mitt..
Jaja.. sånn kan det gå! Bortsett fra dette har jeg det veldig bra og koser meg masse!

Det eneste ”store” som har skjedd er vel ASPECT møtet jeg hadde søndag 15 september. Det var utrolig koselig å få møte alle de 6 utvekslingsstudentene og deres familie. Vi møttes hos en av utvekslingsstudentenes hus. Han bor med en mann som eier et Bed and Breakfast hotell/motell så det var kjempe fint der. Etter litt informasjon og snakking tok vi en 15 mins biltur til et pizza sted. Det var utrolig god pizza og vi hadde det koselig med amerikansk fotball, leker og generelt sosialisering! Da dette var ferdig, bestemte vi (Vfar, Pietro(italia), Sigrid(norge), Molly(fotballaget) Hanna(Sigrids Vsøster) Ann-Sofie(Sigrids vmor) og meg) for å besøke ”National Bridge”. Det er en liten ”fjelltur” ganske bratt oppover til en naturlig bro. Altså en bro som er av fjell. Det var ca 2miles og hele turen (opp og ned) tok oss ca 1 time! Var kjempe fint og veldig koselig.

I dag har jeg vært en tur hos Asta(fra Finnland). Der så vi She's The Man og spiste Nachos. Macy var ikke med fordi hun har en STOR "ACT" test i morgen. Kort fortalt, en test som gjør at du kommer inn på Collage og får stipend... Anyways, hadde det tipp topp hos Asta, og nå skal jeg hoppe i seng og sove i maaange timer! Ingen vekkerklokke som skall ringe i morgen! Er så glad for at skoleuken er over og at det er fredag.

O en ting jeg har tenkt å fortelle dere.. Tenker at jeg bare skal blogge i løpet av helgene fordi det er stort sett bare da jeg gjør noe.. Vedder på at ingen av dere er interessert i hvordan skoleuken er for den går som dette:
Stå opp mellom kl 6-7, ta en dusj(annen hver dag), gjøre meg i stand for skolen, spise frokost, lage matpakke selv, bli plukket opp av Ian(nabogutt som er senior aka han er like gammel som meg, men jeg måtte være junior…) mellom 7.45-8.00,  skolen starter 8.10. skolen er ferdig 3.10, forballtrening fra 3.45-5.30, hjem, spise, lekser, muligens fritid og så går jeg i seng. Og dette er likegyldig for mandag, tirsdag, onsdag, torsdag og fredag.. Har fotball hver eneste dag, til og med lørdag, men heldig vis ikke på søndager.. Nok om dette! Vil heller poste; BILDER! WOOHOO!

Meg, Jente fra Tyskland, Pietro fra Italia, Sigrid fra Norge, Ian fra Tysklanf og en gutt fra Spania! Dette er fra ASPECT møtet!

Alle utvekslingsstudentene fra ASPECT som er i mitt område.

Sigrid, Hanna, Meg, Molly, Pietro og Ian. Alle fra woodford county!





Bed and Breakfast huset!





Skogen rett bak huset.







Huset




LUNCH:

Balanserer på en tynn tynn tynn line

HIKING:








 Her er The National Bridge sett nedenifra





 Dette partiet kaller man "Fat man" fordi om man er for stor så kommer man seg ikke gjennom.. Heldig vis så kom alle seg gjennom uten problemer. Må nok si at det var litt klaustrofobik, men Gud, så flott og vakkert det var!

 Se så liten plass det er á!



 På toppen.

 Utsikt fra toppen av broen!
 N Y D E L I G ! ! !

 Sigrid, Pietro, Ian og meg
 Molly, Sigrid, meg, hanna, pietro og ian.


 Utsikt
  Meg og Molly <3



 Sigrid, Meg, Molly















 Moah. Se den flotte utsikten! ahhh + meg da X-D


 Her er "The National Bridge" sett fra den andre siden. Vi gikk rund. Tok ca 10 min!


 Sånn var stien nesten hele veien!

 National Bridge
 Poser forand "The National Bridge"

 Meg og Molly

 Elven.


 Her KLATRET vi nedover... stien het noe med djevel... det var så utrolig bratt nedover. Blir svimmel av å se på bildene! haha!!




 Det ser ikke bratt ut, men det var DØDS BRATT!!



 Neders i rødt, Ian, Ann-Sofie, Hanna, Molly, Sigrid, pietro.




 "THE DEVIL'S GULCH" het stien vi klatret ned!


 Håper dere er fornød, for dette tok LANG tid... Det er sånn det blir når man ikke blogger på 10/11 dager... Håper dere der hjemme får en fin dag i dag, og så skal jeg slukke lyset og forhåpentlig vis sovne vesentlig fort! Natta (God morgen til dere morgenfugler)! Savner dere alle sammen <3 Så snakkes vi kanskje i løpet av helgen, eller neste helg <3

Lokal tid: 11.55PM







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar