tirsdag 10. september 2013

Syk..

Hei. Som dere sikker forstår  på overskriften så er jeg syk. Har vært syk siden fredag kveld, og har ikke blitt noe særlig mye bedre... Dro på skolen i går pga en prøve jeg hadde, og fordi vi skulle spille hjemmekamp. Prøven gikk passe fint.. Kampen derimot gikk kjempe fint!! Det var nok ikke det lureste å spille kamp, men følte at jeg måtte.. Angrer ikke et sekund på det og nå skal dere få vite hvorfor!

Startet med at det var 15 min igjen av kampen og vi ledet 2-0. Sigrid (den andre norske utveksingsstudenten) spilt spiss sammen med Gabby som nettopp hadde scoret. Treneren kom bort til meg og så " Go out there and show me some Norwegian magic. Show us what you can". Fikk jo selvfølgelig litt presentasjonsangst etter det treneren hadde sagt, men jeg gjorde som hun sa og gikk ut.  Sigrid ble byttet ut med Maddie, og jeg sa til henne, "Let's make som magic up here". Noen minutter etter det, var det akkurat det som skjedde.  Maddie sentret ballen til Savannah som sparket den inn mot mål der jeg stod. Keeper kom ut etter ballen, mistet kontakt med ballen, jeg fikk ballen og jeg SCORTE! Wohooo!!! Rett etter at det skjedde blåste dommeren på ett eller annnet og målet ble kansellert... Tror de blåste av på angrep på keeper, noe som ikke var tilfelle, for hun hadde jo ikke ballen i det hele tatt, eller offside og det var det jo heller ikke (i følge de andre som så på). Men uansett, jeg teller det som et mål, og det gjør de andre også!


Våknet i dag tidelig og følte meg helt forferdelig. Hele hodet banket, og jeg hadde ikke stemme. Kl var litt over 6 så jeg bestemte meg for å ta en pille og så legge meg igjen og heller våkne opp kl 7 og føle meg bedre. Våknet kl 7 og følte meg ikke bedre i det hele tatt. Sendte meld til Vmor og Vfar hvor jeg forklarte situasjonen og spurte om jeg kunne være hjemme. (Sendte meld til de selv om de var hjemme. Orket ikke å stå opp). De sa jeg kunne være hjemme og ønsket meg god bedring! Sovnet med en gang, men ca rundt 7.45 tiden ble jeg igjen vekket. Men denne gangen av Macy, Rachel og Molly. Rachel og Molly hadde drat innom Starbucks og kjøpt te til meg sånn at jeg skulle føle meg bedre! Åh, de er virkelig verdens beste venner man kan ha! Finnes ikke bedre venner en de! De ønsket meg god bedring, og så dro de for å rekke skolen! Sukk. Føler meg så heldig som har så mange her som bryr seg om meg og er så hyggelige!

Men men. Nå sier jeg farvel, så snakkes vi snart!
Har ikke noen bilder fra kampen, men har dra en annen kamp..


Meg

I farta. Emma er nr 35 og jeg er den som løper forandre ballen.

Prøver å rekke ballen.

Hele JV laget. Ser dere meg?

Jah.. Vet ikke helt jeg...

Meg igjen jo!

Dette er altså Molly og så er det Meg. Hun spiller på Varsity, og er kjempe god!

Dette er Rachel og meg ( har postet bilde av henne fra før av)

Lokal tid 1.50PM

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar