torsdag 1. august 2013

Jet Lag..

Jah... Hva skal man si? Ligger nå på gulvet for å få ladet macen min sånn at jeg har noe å gjøre. I skrivende stund er klokken lokal tid 5:51AM! Jeg har allerede vært våken siden 04:11AM. Frokosten åpner  kl 6AM, men i og med at vi skal være ute av døren i dag kl 08:50AM, så blir det ikke noe frokost før 8AM! Kan ikke dra på shopping på tom mage! I og med at vi kom til hotellet i går, og ikke fikk lov til å forlate det, så finnes det ikke mat på rommet! Så det er noe som må bli kjøpt inn i løpet av dagen! Har en pk med Oreos, og den er nesten tom allerede. Ja, ja...

På rommet er vi 4 stk som deler på to små dobbelsenger! Det er ganske liten plass i for hold til at vi er 4 jenter! Heldig er jeg som har Mattine på rommet, så vi deler seng, og så deler de to andre seng!

Tenkte bare jeg skulle poppe innom ig si hei, og så snakkes vi senere i dag når jeg har kommet hjem fra shopping! Har ikke noen bilder, så det får heller komme det senere i dag! Ha en fin dag :)

Snakkes snart :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar