onsdag 31. juli 2013

Dag 1, NY Camp


Avskjedsfesten i går var veldig hyggelig! Tusen takk til alle som kunne komme! Hadde det veldig hyggelig med jentene mine en siste gang på mange mnd, og selvfølgelig med alle de andre! Det ble faktisk ingen tårer i går, og heller ingen i dag da jeg sa farvel til mamma og pappa! Var nok litt for gira til å komme meg av gåre, så tror det ikke helt gikk opp for mamma og pappa at nå er jeg borte! Huff, følte meg litt slem i etter tid, etter som jeg nærmest løp fra de og inn i sikkerhetskontrollen uten og gi de en skikkelig stor kos og sa ordentlig hade… Ja ja… MEN……..


……Nå har jeg kommet frem til New York!!! Kan ikke tro at jeg endelig er her. Etter 2 mnd venting, er jeg endelig i statene! Flyturen var lang og kjedelig. Tok 7 timer og 35
0 min! Burde sikkert ha lastet ned noen filmer jeg kunne ha sett på eller noe lignende.. Fikk servert to deilige måltider! Det første måltidet bestod av kjøttkaker i brun saus med noen grønnsaker, potetmos, salat og brød! Deilig med norsk mat en aller siste gang på flere mnd! J Det andre måltidet bestod av en deilig varm wrap med tomate, rødløk og sorte oliven! Det var utrolig godt, og i og med at jeg sovnet når de gikk rundt og solgte snacks, var det veldig godt med litt mat i magen! Ble utrolig flysyk på vei ned! Det var ikke noe særlig deilig, så må finne ut av om det er noe jeg kan kjøpe sånn at jeg ikke blir det igjenn!


Flysetene var ganske komfortable, stor benplass, og jeg fikk min egen lille tv! På tv-en kunne jeg følge med på kameraer fra flyet og ut!! Fikk se det pilotene så foran seg, og fikk sett det som var under flyet! Det var utrolig kult! Da vi kom over Grønnland, sa piloten at alle måtte se ut av vinduene, fordi det var så sjeldent at man kunne se grønnland! Det var utrolig vakkert å se ned, og så hadde jeg jo tven jeg fulgte med på hele tiden! På tven kunne jeg også spille forskjellige spill som suduko, tetris osv og se forskjellige filmer. Fant vel egentlig ut at jeg aldri har vært på et så stort fly som dette! Haha!


Dagens program er svømming i bassenget på hotellet og sjekke ut treningsrommet! Til middag blir det Pizza Party! Vet ikke helt hva det vil bestå av, men gjetter nok på at det blir pizza med alle som deltar på denne campen!


Martine kommer senere i kveld! Det er ganske deilig å være på camp med en du har kjent siden førsteklasse! Og så skal vi bo på samme rom med to andre jenter! Så det blir veldig koselig! Føler meg ikke så alene da! J Programmet for de neste dagene består av følgende:

Torsdag: morgen møte
                  NYC sightseeing og lunch-
                  Statue of Liberty og Lower Manhattan.
                  Middag: Kylling.
Fredag:   NYC sightseeing og lunch-
                  5th Ave, Top of the rock, Times Square
                  Middag: Hard Rock Cafe
Lørdag:   Går flyet mitt kl 13:40 fra Newark, NJ
                  til Charlotte, NC. Der er jeg fra 15:05 til              
                  16:09, og så går flyet videre til Lexington, KY.
                   Jeg lander i Lexington kl 17:22! Der vil familien
                  Hines stå og vente på meg!!! :D Senere på kvelden
                  er det Sweet Sixteen Birthday Party for tre av
                  venninnene til Macy som jeg skal på! Det blir sosialt
                  og hyggelig!
Søndag blir det mest sannsynlig shopping med Macy, Amanda (bestevenninnen til M) og moren til Amanda! Trenger noen klær jeg kan gå med på skolen, i og med at det er en veldig streng kleskode! Kleskoden sier at man ikke har lov til å vise kragebena, armene kan ikke vises, lårene må være dekket til osv! Så her er det bare å kjøpe inn passende klær!
                                                 

Avskjedsfesten i går var veldig hyggelig! Tusen takk til alle som kunne komme! Hadde det veldig hyggelig med jentene mine en siste gang, og selvfølgelig med alle de andre! Det ble faktisk ingen tårer i går, og heller ingen i dag da jeg sa farvel til mamma og pappa!


Takk til SAS for en behagelig flytur og hyggelige og hjelpsomme flyvertinner!


Nå skal jeg bare nyte den første dagen i NYC!

Klokken er nå 3:25 i skrivende stund!

Snakkes snart J

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar