torsdag 8. august 2013

:)


HELLO!

de to siste dagene har det vært ekstremt mye regn, og i går kveld tordnet og lynte det!!!! Er ikke så fan av lyn og torden, så jeg la meg med bind foran øynene! haha..

Gårsdagen var ekstremt hektisk! vi dro hjemme fra kl 11, og var hjemme kl 4! Vi fikk ordnet en del småting som noen legegreier, kiropraktor time som Macy og Teresa hadde, spist lunch (de spiser ute nesten hver dag!! Så topper nok at det kommer til å være min største utgift!!) dratt på highschoolen for å få tatt kopi av passet mitt, dratt innom skolen til Teresa for å få hentet noen bokser sånn at Kenton kan pakke ned tingene sine i ( begynner andre året på collage) og gått lit runt i den lille søte byen her! Da vi kom hjem tok Macy en nap før vi dro videre! Macy hadde soccer practice og jeg skulle være med å se på det! kl 5 dro vi, og kl 8 var vi hjemme.. Hev i oss litt mat for vi løp ut av døren kl 8:15pm for å rekke noe som heter little sisters som begynte 8:15! Da vi kom hjem rundt 10pm, gikk jeg rett i sengs! Var så trøtt!!

I dag er planen å dra ned på treningsrommet!! ENDELIG!!!!! :D Senere i dag skal Macy være barnevakt for noen som har hester, så da skal jeg få være med å få hilse på hestene! Gleder meg veldig til det! Har ikke sittet på hesteryggen på over 1 år, så det blir morsomt!

Her er et bilde som ble tatt på flyplassen da jeg kom!

Kevin, Meg, Macy, Kenton og Teresa

Lokal tid 1:04 PM

Snakkes snart :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar