tirsdag 6. august 2013

Travle dager...


Heeeey <3

Åh! Jeg har det så fantastisk fint her! Trives så utrolig godt! Alle menneskene er så utrolig hyggelige, nabolaget er det koseligste nabolaget jeg noen sinne har sett og familien Hines er de søteste, snilleste og greieste ever! Vet ikke helt hva jeg skal begynne å fortelle om, men det blir nok dag en, altså lørdag!


Flyturen fra Newark til Charlotte gikk veldig fint i og med at jeg sov hele flyturen som tok ca 2 timer! Jeg reiste sammen med an annen gutt som også var på New York campen! Da vi kom til Charlotte fant vi oss fort et sted får å spise! Flyplassen var GIGANTISK, så når vi var ferdige med å spise hadde jeg ca 35 min på meg til flyet mitt gikk videre! Kom frem akkurat i tide, fikk satt meg på flyet, og neste stopp var Lexington! Da jeg landet i Lexington fulgte jeg bare skiltene sånn at jeg skulle få hentet bagasjen min. Etter en liten stund kom jeg til en rulletrapp og det første jeg hører er en kjent stemme som sier ”here she comes!!”. Jeg viste ikke hva jeg skulle forvente, men da jeg så alle de fjesene ble jeg helt målløs! Det var venninner av Macy, Kathy som er områdes representanten min, Kathys familie, en annen utvekslingsstudent fra Italia og selvfølgelig min nye familie! De hadde laget to posters, en hvor det stod ”Welcome to Kentucky” og en rosa plakat der det stod ”Emilie”!! Da vi kom frem til huset gikk vi rett opp til mitt nye rom! Da jeg åpnet døren til det gule og grønne rommet som skulle være mitt, så jeg to nøttebrune øyne som stirret på meg! Det var selvfølgelig posterøynene til Justin Bieber!!! De har dekorert rommet mitt med rosa pyntebånd på veggene og hengt opp den plakaten! De har virkelig prøvd å gjøre det mest mulig bra for meg sånn at jeg skulle trives mest mulig! Det ble bestilt pizza til alle som ville ha! Min første dag startet ganske bra, først velkomsten på flyplassen og så sweet sixteen birthday party på kvelden! Bursdagen var veldig bra med mye musikk og mange nye mennesker! Da vi kom hjem rundt 1AM var jeg helt utslitt og gikk rett i sengs!

Dag to starten rundt 12! Det ble frokost/lunch på en meksikansk resturante med hele familien! Da vi kom hjem satte vi på en film, og rundt middagstider kom en av Kantons og familiens ”datter” over på middag. Amanda kom også over så det var en veldig koselig og rolig dag! Dagen avsluttet med filmen Pitch Perfect! Den var utrolig bra!

Dag tre var shopping! Har ikke så mye å fortelle om denne… Bet ble frokost/lunch på noe som heter The cheesecake factory hvor de har utrolig mange forskjellige ostekaker! Det ble en kylling og avocado sandwich og en ostekake til dessert! Den ostekaken var ekstrem stor, så jeg er glad jeg delte den med Macy og Teresa!

Dag fire var i dag! I dag var jeg på skolen for å velge fag! Det var veldig spennende og litt rart! Kom til slutt frem til en løsning som vil fungere bra! Da jeg var ferdig med det, fikk jeg en tour gjennom hele skolen av Amanda og Macy! Etter det dro vi alle hjem til oss hvor vi skulle planlegge et ”Og away party” for en av Macys og Amandas venninner!

 Vi har også solgt 30 pk med cookie dough for the girl’s soccer team! Macy må selge 55pk, og har nå til sammen solgt 52!

Som dere sikkert forstår så går dagene i ett, og jeg har veldig liten tid for blogging! Jeg vil heller prioritere å være sammen med venner og familien, enn å sitte og blogge! Så sånn er det! Uansett, jeg har det veldig bra, og er så takknemmelig for at familien Hines valgte meg som deres vertsdatter! THANK U SO MUCH MACY!! Love u <3

Det tar utrolig langt tid å få lastet opp bilder, men jeg skal prøve å forte meg når det kommer til bildene fra NY!! Nå skal jeg stupe i seng, for det blir en travel dag i morgen!!

BILDER:


Meg, Macy og Amanda på festen
Meg og Macy på flyplassen



Lykkelige jenter etter shoppingtur! Macy, Amanda og meg!


WOODFORD COUNTY HIGH SCHOOL

OSTEKAKEN! NAM

MINE NYE SKOOO!!! LOVE IT!!!

HAHAHAHAH bare tuller!!! Men prøvde og alt, men JUST FOR FUN!

SHOPPING


Amanda, meg og Macy klare for fest dag 1

Søtteste jentene ever!

Meg på skolen!



***BEKLAGER MEN FÅR IKKE BILDENE I RIKTIG REKKEFØLGE..***

LOKAL TID 11:44PM
 Snakkes snart! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar