lørdag 10. august 2013

Tiden flyr...


Wow! kan ikke tro at jeg allerede har vert hos vertsfamilien i en uke i dag, og det er 10 dager siden jeg dro fra Norge! Tiden har gått så utrolig fort! Håper virkelig ikke at resten av året går så fort som disse 10 dagene har gjort!!

Suprise partyet var utrolig vellykket! Hun ble så overrasket! Det var utrolig morsomt å være med på! Før overraskelsespartyet dro Macy og jeg til flyplassen for å møte en annen utvekslingsstudent som også er fra Norge! Hun hadde flydd i 13 timer! Hun virket så sliten og trøtt så hun ble ikke med på overraskelsespartyet!  Vi kom hjem i 11:30 pm tiden, men gikk ikke i seng før 1 tiden!

I dag sov jeg leeeenge! Stod ikke opp før kl 12! Ganske med en gang dro Vfar og jeg for å fikse tlf min! Så nå har jeg fått meg et US nr! (vil du ha det så send meg meld på facebook!). i 2/3 tiden dro vi videre til flyplassen for å møte enda en utvekslingsstudent! Hun kom fra Tyskland! Da vi hadde tatt bilder osv, dro vi alle sammen til noe som heter Orange Leafe! Det er som yoghurt heaven! Det var utrolig godt, og BILLIG!!! Hahahaha, i og med at bursdagen min er om 6 dager, så fikk jeg 3 dollar i discount, så min is kom på 82 cent!! Det var utrolig kult å kunne spise en ganske stor is til bare 82 cent! Etter det dro vi til et sted der vi kunne kjøpe skole ting! Kjøpte også en treningsshorts og en termos! Da vi var ferdig med shoppingen dro vi videre til…….. KFC!! Det var ikke noe spesielt, men det er morsomt å kunne oppleve det! Da vi var ferdige med middagen dro vi videre til et STORT kjøpesenter. Ble ikke noe shopping der, bare et gavekort til en av kusinene!

Nå i skrivende stund ser jeg på Walle på ABC family! I morgen skal jeg i bursdag til hun som har den andre norske utvekslinsstudenten! Det blir sleepover, så vi snakkes nok ikke før mandags kveld, tirsdags morgen for dere!!

(Kan hende jeg oppdaterer dette innlegget og legger til bilder)

Lokaltid: 11:52PM
Snakkes snart!  :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar