lørdag 26. april 2014

Siden sist

Håper dere likte bildene fra DC!
Siden sist har det ikke skjedd så mye. Eller det har jo vært påske. Var litt rart med null snø og ikke noe påskefjell. Må ikke glemme null påskeegg med godis. Men fikk freia påskeegg fra mamma og pappa så hjalp litt. Så koste meg med det og salat sill! 

Siden sisthar jeg vært på keeneland der jeg vant $2,20, vært på baseball kamper, feiret påske, hatt en del prøver og innlevering, bein prom, bowling og vært på shopping.

Litt bilder fra de siste ukene. 


Meg og min baseball buddy Marley 
Meg ig Nicole på keeneland 


Meg og Nicole
Påske. Meg og Macy 

Neon Prom
Meg, martha, racehl, Macy, Kristin


Meg Martha Rachel Macy Kristin 







Har hatt det veldig fint og nyter det gode været! Ser at det er fun vær i Oslo også så håper dere nyter penværet!

Håper mamma, pappa, ketil og hedvik har kost seg på fjellet og hatt en kjempe fin tur over vidda under skarverennet! Så veldig deilig ut i det knall fine været. Håper alle har hatt en fin påske som var for en uke siden! 

Snakkes 
Lokal tid 9.29pm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar