søndag 11. mai 2014

PROOOOM!!!!

Da var den store dagen over, PROM! Har vært en kjempe fin opplevelse og jeg er så glad for at jeg fikk dratt! Fikk meg prom date for ikke så lenge siden, så det var stas. Har vært med i prom committee, så jeg var med på å dekorere! Var veldig stressende, men fy søren så bra det ble!!! Kjempe stolt og glad for alt som jeg gjorde!


I går kom kjæresten til macy og daten min over rundt fem tiden for å ta litt bilder, før vi kjørte sammen til en gård der vi skulle ta prom bilder! Brukte over 2(!!!!!!!) timer på bildene.. haha, men de ble kjempe fine! Etter bilder kjørte vi alle til Woodford Inn, som er et B&B hvor de har veldig god mat! Etter gode og mette folk, kjørte vi til skolen hvor prom var. kom vel dit rundt 9.30pm tiden! Litt etter midnatt var det over, og jeg kom hjem, pakket med meg klær, og var klar for after prom party! Var kjempe koselig! Var ute på landet, så de hadde stort bondfire! Kom hjem i 4-tiden i dag tidelig, så har egentlig bare slappet av i dag!
Hår

Sminke





Corsages 
Meg, Austin, John og Macy


Meg og Austin
Fra venstre, kristen og ben, Amanda og matt, tristen og Kristin, Nicole og Noah, Rachel og Isaac, Macy og John, meg og Austin. 
Rachel og meg
Kristen, meg, Amanda, Rachel, Macy, Nicole og Kristin



Kristen meg Amanda Rachel Macy Nicole og kristin

Matt og Amanda, Isaac og Rachel, Austin og meg, John og Macy, Noah og Nicole, ben og kristen, tristen og Kristin
Meg Amanda Nicole Rachel 
Meg ig Nicole 






Teresa meg og kevin
Chaaaaaaad og meg!
Asta Chad meg
Nicole og meg
Jeremy Molly og meg!

Litt bilder fra prom! Tok over 200 bilder, så dette får være nok! Håper dere har hatt en fin helg, og god mandag!
God bedring mamma! Ikke lenge til vi sees!!!!! Bare 27 dager til du er her og 33 dager til NY!!!!!

Lokal tid, 10.32pm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar