søndag 2. februar 2014

IM GOING TO………...

Dette har vært en ganske deilig uke, sånn rent bortsett fra masse prøver og innleveringer! Vi fikk en time Delay på Mandag og tirsdag som resulterte i at jeg fikk sove en time lengre og at skoledagen var kort! Uken som var, var jo Spirit Week! Føltes ikke helt som det, men det var vertfall 3 dager der nesten alle på skolen fulgte kleskoden. Mandag var support a senior day, Tirsdag var Neon Day, Onsdag var mismatch day, torsdag var class color day og fredag var spirit day. Fredag var også pep-rally! Morsomt det! Vi fikk endelig fremført dansen vår, og vi kom på andreplass! Haha jaja! Seniors vant! Hadde det vertfall kjempe morsomt! På torsdag dro alle som var i dansen til Kendalls hus hvor vi hadde dance practice og sleep over! Var en kjempe bra kveld! Ble litt sent, ca 3 timers søvn, så var ganske så død på skolen på fredag. Men gjorde jo ingen ting i timene pga pep-rallyen som var de to siste timene, så det gikk fint! Feiret også bursdagen til Kristin og Rachel på en utrolig kul resturante, COBA, fredag kveld. Der var det ”mexicansk” mat og selve restauranten var en opplevelse i seg selv. Midt i rommet var det en diger sylinderformet tank hvor de hadde brennmaneter i. Hele restauranten var ganske mørk, men det gjorde det hele mye kulere! Maten var også ganske bra, så en tipp topp kveld med jentene!

Lørdag var det nok en gang Cheer ”kamp”. Måtte stå opp ekstra tidlig pga picture day. Stod opp kl 7(!!!!!!) på en lørdag! Ugh! Ikke kult. Men men, kom hjem og sov i 4 timer, så det gikk fint! Det var også Jacketfest dans (homecoming) på kvelden. Var ikke like kult som homecoming dansen, men bedre enn ingen ting. Etter dansen dro nesten alle til Waffle house, før alle dro videre til Kendall. Haha føles som om jeg har bodd hos Kendall de siste 2 ukene pga alle dance practice! Har jo vært hos henne minst 4 ganger i uken! Macy og jeg sov over der sammen med noen andre! Så var en veldig vellykket kveld!

Så langt i dag har rydded litt, gjort litt online shopping hos Victoria Secret, hihihi, og amazon! VS var veldig nødvendig. Trenger jo litt nye bikinier! Har faktisk helt glemt å fortelle dere at jeg drar til HAWAII 19 februar! Så var helt nødvendig med bikinier til turen! Turen er fra 19-26 februar. På de 8 dagene skal jeg oppleve surfing, tur til en vulkan, hawaiiansk (?) kultur, Pearl Harbor og U.S.S. Arizona National Monument hvor vi skal lære litt om hvordan Hawaii var innblandet under WWII, snorkeling + masse mer. Har alltid hatt lyst til å dra dit, så dette måtte jeg jo bare gjøre!! Drar med Explore-America som er en organisasjon som arrangerer turer for utvekslingsstudenter. Gleder meg helt sykt mye! Men gleder meg ikke helt til selve flyturen…. Den er faktisk hel jævlig, men hva gjør man ikke for Hawaii? Drar Onsdag 19 februar kl 5.52 am fra Lexington. Flyr til Chicago, videre til LA, og så til Honolulu hvor vi skal være. Er fremme 5.08pm. hele turen tar litt over 16 timer!!! Drar fra Honolulu onsdag 26 februar kl 9.45pm. Flyr først til LA, så til Houston Texas og så lander jeg i Lexington 27 februar kl 5.21på. Denne flyturen tar ”bare” 14 timer! Gleder meg masse, så bryr meg ikke så mye om hvor lang tid det tar! Er så takknemlig og heldig for at jeg får muligheten til dette! Så TUSEN takk!

I dag er planen og se på Super Bowl. Det er mesterskapet i NFL som er høydepunketet i amerikansk fotball. Vil vel sammenligne det med tippeligaen i norge, bare at dette er SYKT mye større! Litt sånn som Champions League, bare at det kan ikke sammenlignes. For dette er noe helt for seg selv! Super Bowl spilles i MetLife Stadium i New Jersey og de to lagene som møtes i finalen er mellom Seattle Seahawks og Denver Broncos. Tror det skal bli en bra kamp, og gleder meg til å se på den!


Håper dere aller har hatt en fin uke og helg, og at dere får en fin mandag! Her har det begynt å bli varmt! Har regnet i hele dag!!! Det er meldt masse snø, 2-6inch, så vi får se om skolen er stengt i morgen! Kommer også ann på om det blir kaldt i natt eller ikke! Jaja!

Class color day! Rødt.
Sleep over! Rachel, meg, Asta
Meg og Rachel spirit day
Meg og Macy Spirit Day
Meg og Asta Spirit Day

Meeeeeg! Selfie
Then crew!
Fra venstre. Mandy, Martha, Nicole, Kristin, Meg, Molly, Rachel, Macy, Amanda og Nora!
COBO utenfra. 
Inne
Midten 
Lampe
Lampe
Lettuce Wrap!
Meg og Macy
Bursdagsbarna og meg! Kristin meg Rachel
Meg og Nicole. Og Kristin ig rachem
Meg og Amanda



Lørdagsfrokost i sengen med netflix 
Meg før dansen
Meg og Macy
Sarah og meg
The party crew
Lokal tid 4.32Pm. Ha en fin søndagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar