søndag 26. januar 2014

26.01.13

YHei hallo! Da var det nok en gang søndag. Husker jo så vidt hvilken dag det er.. Har ikke vært på skole på over 9 dager!!! Godt med ”ferie” men det skal faktisk bli deilig å komme seg tilbake til faste rutiner! Eller det vil si at vi er ikke sikre om skolen er åpen i morgen eller ikke pga at det skal bli kaldt.. haha. Snødde faktisk masse lørdag, og i dag var det varmt, så om det blir veldig kaldt, vil det resultere i såpeglatte veier! Amerikanere altså! Men men. Har hatt en veldig fin helg!

Fredag dro vi på Titanic museummet som er i byn! var utrolig spenende og lærerikt og se. Fikk se ting som var hentet opp fra skipet og lært litt mer om hvordan isberget traff titanic. På starten av opplevelsen fikk vi utdelt ett kort som var billetten vår til titanic. Der stod det informasjon om hvem jeg var, hvem jeg dro med og hvorfor jeg var ombord på titanic! Jeg var Mrs Sam Aks (LeahRosen) 18 år fra London, England. Her var jeg med min 10 mnd gammel sønn Master Frank Philip Aks. Vi var 3rd class. Jeg skulle til Virginia. grunnen for at jeg var ombord var for å gjenforenes med min mann, Sam, som hadde dratt over før oss og jobbet på en skredder butikk i Norfolk, Virginia. På slutten av museummet var det en stor tavle med alle navnene til de som var ombord. De var delt inn etter første-, andre- og tredje klasse og også etter om de overlevde eller omkom. Jeg fant ut av at jeg overlevde! For en lettelse! Var en utrolig sterk og fin opplevelse! Da vi kom hjem var det rett til nok en dance practice og vi lagde også ”kostymer”.  Det var ganske morsomt og enkelt. Vi hadde alle tatt med en helt enkel hvit t-skjorte som vi skulle klippe til og lage den akkurat sånn som vi ville. Da det var ferdig puttet vi på monogrammet med våre forbokstaver. Mitt ble EPO. Ble veldig kult! Skal vise dere bilde. Dansen er så utrolig bra og gleder meg masse til å fremføre på fredag. Denne uken er det nok en Spirit Week, og så avsluttes det hele på lørdag med Jacket Fest dance(homecoming)!


Lørdag var jeg på kjøpesenteret med Asta! Fikk kjøpt litt nødvendige ting og litt kose ting! Natalie hadde også ”fest”, så da var det bare å komme seg ut for å være sosial! Var en vellykket lørdag! I dag har jeg tilbragt mesteparten av dagen i sengen med netflix på pcen. Nettopp startet på sesong 7 av Grey’s Anatomy! Men har vært litt sporty også da! Vært på enda en dance practice, og fikk til og med trent litt! Så nå kan jeg avslutte søndagen med god samvittighet og netflix!

Selfie
Kevin og meg! Vi spiste på^







Meg, Macy og Amanda 
1klasse lugar
En random gang Titanic 
3 klasse lugar.
Obligatorisk Titanic pose
Amanda og meg
Nydelig solnedgang! 


Voila 

Meg og Asta
Meg og Sarah
Meg, Asta, Kendall, Kenna og Lindsey
Ganske blurry, men meg, Rachel, Kristin og Nicole!

Nå må jeg fokusere på Greys, så snakkes!

Lokal tid 10.50pm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar