onsdag 9. april 2014

Yo!
Da var kofferten pakket, morgendagens klær lagt frem og jeg ligger i sengen klar for DC i morgen! 
YAAY! Gleder meg masse!

Denne uken har suuuust forbi! Asta sov over fra tirsdag til i dag, og vi lagde norske vafler! Mamma sendte over vaffelhjern så det kom mens jeg var i Florida! Smakte sykt godt, men hadde ikke syltetøy, så det får bli neste gang! Vfam likte det vertfall, so im happy!

Tenkte egentlig bare å si hei før jeg drar i morgen! Må stå opp tidelig(5am) så nå er det vel egentlig bare å avslutte. Vet ikke om det er Internett på hotellet, så vi snakkes når vi snakkes!! 

Åja det var Basketballkamp mandag kveld. Kentucky VS Uconn. Tapte dessverre, men hadde aldri trodd vi skulle komme helt til finalen, så er stolte av de!



Rachel og meg mandag på vår ukentlig date! Denne uken gikk daten til treningssenteret 
Workit girrrrr
Ble litt bleike, men men
NAAAAM. 

Web design klassen. Se så flink jeg er! Bildet til venstre er hvordan det ser ut, tilhøyrer er der jeg har tastet inn og er da hvordan det egentlig ser ut. 

Lokal tid 10.30pm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar