lørdag 5. april 2014

#NNB #FINALFOUR

Helluu! Da har vi kommet frem på hotellet i Pratville Alabama! Her ser vi på Basketballkampen, Kentucky VS Wisconsin #BBN #FinalFour og spiser PIZZA!!! Nam nam! Det er kjempe spennende!!! Håper UK vinner!!

Uansett! Har hatt en Kjempefin uke i Florida! Har hatt sol hver dag, og har fått solt meg masse! Har faktisk bare badet en gang, site dagen til og med, og dette er jo helt ulikt meg! Bader som regel flere ganger om dagen. Vannet var forfriskende, ikke like varmt som Hawaii, men varmere enn på Vasskalven en varm sommerdag i August! Litt trist å dra fra 25 grader og komme hjem til 7 grader...........
Jaja sånn er livet! Skal faktisk bare være hjemme i KY i to dager!! På onsdag drar de fleste Juniors til Washington DC på klassetur! Gleder meg masse! Vi skal kjøre med buss, så det blir ikke så morsomt, men hallo, det er DC så det blir spennende! JOHOOO!! Kommer hjem på søndagen, så blir en kort skoleuke! Gleder meg til å se the White House og få shoppet litt! 

Nå ligger jeg i hotellsengen og må nesten legge fra meg tlf! Er så ekstremt spennende kamp! UK ligger bare under med 4 poeng, så dette blir nok en nerve wracking kamp! Vet ikke helt om jeg får tirtet innom før jeg drar til DC, og vet heller ikke om vi har WIFI på hotellet der.. Så vi snakkes når vi snakkes!

Nicole, Marley & meg
^^
Nicole Macy Marley & meg
Macy Og meg



Meg Nicole Marley Macy
Meg Nicole Marley Macy
Nydelig solnedgang

Spiste deilig pasta med blåskjell, krabbe, hummer, scampi mm på Tucans seafood resturant! Nam nam!
Marley meg Nicole Macy 

Strand Selfie!

Her om dagen
Meg da vi dro

I bilen. Viktig med underholdning! The Perks Of being a wallflower
Solnedgang Alabama style 

OG GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN FARFAR! Håper du får en strålende fin dag!!! Kunne ønske jeg kunne feiret dagen din med deg! Stooooor klem fra meg :) :)

Pratville Alabama 9.24pm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar