torsdag 27. mars 2014

SPRING BREAK 2K14

Da var det siste dag før Spring Break! Og jeg gleder meg helt sykt! Det blir nemlig Florida tur! WIIIII! En uke med strand og soool! Denne uken har det skjedd masse fint! Avsluttet forrige helg med shopping tur sammen med Asta, så det var bra! Ellers så var Macy og jeg Paging på  tirsdag. Kort fort talt, vi var i(?) House of Representatives og hørte på ”bills” (lover) bli godtatt. Var ganske interessant faktisk. Var på en måte ”slaven” til representantene og ordnet det de ville ha! Gikk for det meste i å hente kaffe, kopi av ”billen” som hadde blitt godkjent og sende beskjeder! Hele tirsdagen gikk bort til det! Vil absolutt gjøre det igjen, men det er over nå.

Ellers så har det gått til maaaange prøver denne uken før Spring Break! Har fortsatt to prøver igjen før jeg kan ta meg en velfortjent ferie til Mexico Beach FL!!! GUUUUUUD gleder meg såååå mye!

Vet ikke om vi har internett i huset vi skal bo i, så får se om det blir oppdateringer elle ikke! Ha en fin fredag, og så en GOOOD HELG! ;)




Har også vært på første baseball kamp! Var kjempe gøy! Gleder meg til flere kamper!!

Mah homies
Meg og Sarah 
SEEEELFIE
again
Shopping turen til meg og Asta! Shopp til you drop!
Loving my new hat
My outfit
Sistahs forever!
Selfie!!
The capitol
Titanic
Beautiful!!
Rommet vi satt i!




Just reading a short book...
Meg, Macy, Leah og Alex
Bilde til venstre er hva jeg tastet inn på Notepad, og bilde til høyre er hva HTML linken ble til! Se så kult!! Dette er altså timen Web Design!
Napa Prime date med Asta i dag etter skolen! Naaaam!!

Har klart å pakke, men nok en gang har jeg pakket for mye! Får se i morgen hva som faktisk blir med!

Nå kaller Law and Justice, også tenker jeg at vi snakkes på lørdag! Vi skal nemmelig kjøre ned dit! Tar ca 13 timer, og drar i 5pm tiden i morgen.. Blir en laaang og fryktelig tur!

Lokal tid, 10.14pm


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar