søndag 2. mars 2014

Hawaii bilder del 1

Dag 2 tour rundt øyen.




Lunch stedet:






North Shore:





Dolé plantasje:






Dag 3, snorkeling:






Her har jeg det bra!
Panorama av bukten. 



Skiltet i taxien! Haha

Surfing:
HER KOMMER JEG!!





Jada! Reiser meg opp!
Oppe!
Litt vanskelig å holde balansen!
Og der falt jeg uti vannet! Jaja! Dette var første gang jeg gjorde det, så synest jeg klarte meg bra! Stolt!
Hele gjengen samlet! Var 65 til sammen!
Henriette og meg

Surfe guri! ALOHA

Godsaker!!
Dag 4 city tour:






Lili Uokalani var den site dronningen på Hawaii
Må jo ha bilde med dama 


PEARL HARBOR



Norske gjengen! Gud som jeg savner de!!





Skipet lekker fortsatt olje etter over 75 år!!!!

Alle de som omkom!


Spiste middag på Bubba Gump på kjøpesenteret:





Iskrem!!

Del to kommer muligens i morgen om vi ikke har skole! Håper dere likte bildene! Har tatt over 1000 bilder, så dette tar tid! Ha en fin mandag da dere! Og btw, lage fastelavensboller til famen i dag, og det falt i smak! De var meget begeistret for bollene helt plaine også! Blir nok boller med smør og brunost til frokost i morgen! JA TAKK!! 

I'm a lover for pink!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar