søndag 9. mars 2014

Dag 221

Enda en søndag går mot slutt, og vi er allerede inni mars! Tiden går så ekstremt fort! Plutselig er det 7 juni, og skolen er slutt, og mine siste dager her går mot slutten! Er bare å nyyyyte den siste tiden som er igjenn! Hadde jo som sakt snow day mandag og tirsdag, så var en veldig deilig uke. Vi har også gått inn i tredje og siste termin på skolen, noe som er deilig og spennende. Dette betyr at jeg har 5 nye fag! Dette blir den enkleste terminen med bare matte og engelsk som ”vanskelige” fag. Ellers så tar jeg Culinary(mat klasse), web design og Law and Justice! Spennende fag!

Helgen har bestått av masse basketball kamper, eller bare to da.. Guttelaget kom helt til regions, så det var på fredag. De vant den kampen, så da var det enda en kamp på lørdag. Tapte den kampen, men var kjempe morsomt. Guttene har hatt en kjempe bra sesong, og er stolte av de!!:) Proud to be a jellowjacket!

Tror jeg har pådratt meg en strekkskade i låret, og kneet mitt er ikke helt min bestevenn nå om dagen, så dagen ble tilbrakt i sengen til kl 4! Da gikk jeg ned for å lage kjøttkaker til middag! Nam nam! Ble godt det! Så rast løs som jeg er klarte jeg ikke å sitte inne i det nydelige været! Klarte å få med meg Amanda ut på tur. Har vært skikkelig vår vær her, så var deilig å få gått litt. Vi gikk bare rundt i nabolaget og snakket! Ordentlig koselig. Vi bestemte oss for at dette må vi gjøre hver søndag!

Har klart å lage en liten video som jeg sa jeg muligens skulle lage, så ENJOY!

Ha en fin mandag folkens! Ikke lenge til vi sees igjen nå!





Date med Asta! 
Feiret bursdagen til "bestemor" lørdag
Basketballkamp lørdag
Middag!
Fårru
Solnedgang 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar