torsdag 6. februar 2014

SNOW DAYS and more SNOWDAYS

Hei hei! Sitter og ser på Winter Olympix!! Norge leder så langt snowboard, så tommel opp! Denne uken har det bare vært en skoledag, og det var tirsdag… Onsdag dro vi i akebakken sammen med naboene og Amanda, og senere dro vi til Kendall. Sov over der. Våknet opp i dag, spiste frokost på Waffle House, kom hjem, var hjemme i 5 min, Rachel kom og plukket oss opp og vi dro til Get Air. Etter det dro vi til Smashing Tomato for å spise lunch, så til Fro-Jo’s for dessert(frozen yogurt), så til Target for å kjøpe litt ting til Hawaii, så hjem, sove i en time og så dra for å trene! Ahhh er helt utslitt nå! Har gjort litt lekser og nå er jeg på vei i sengs! Mest sannsynelig skole i morgen, så er bare å få all den søvnen jeg kan få! Har skikkelig søndagsfølelse, så er litt rart at det allerede er helg i morgen! Men blir deilig uansett!

Håper dere har hatt en fin uke så langt, og at dere får en fiiiiin helg!


**Har en liten forespørsel til dere. Lørdag 15 februar har vi noe som heter DanceGold. Det går ut på at vi danser i en hel dag,  morgen til kveld. Vi må samle inn penger til dette, og pengene går til Golden Matrix Fund. The Golden Matrix Fondet arbeider for å støtte kreftforskning ved Markey Cancer Center og sosial støtte på DanceBlue KCH Pediatric Hematology / Oncology Clinic. Om du har lyst til å gi en liten donasjon, kan være alt fra 1kr til 50 til 100kr, send meg en mail på emilie.petersen@yahoo.no og jeg vil gi deg kontonr mitt sånn at du får overført til meg, og så vil jeg ta ut penger og gi det fortest mulig! Setter stor pris på hver eneste donasjon!**



Her har trær blitt ødelagt pga all isen på trærne. Det resulterer i at de brekker!!



Meg og Macy
Asta meg Macy 
Fått meg kjæreste!
Haha! Beskriver vennskap vårt perfekt! Haha Martha, Asta, Meg og Macy
Rachel i farta
Macy
Meg
Rachel, Meg Macy
1
2
3
Meg og Rachel 
Seriøst verdens beste pizza!!
Verdens beste salat!!
Gode og mette!

Lokal tid 11.15pm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar