mandag 6. januar 2014

2013-2014


Jepp jeg lever fortsatt! Har vært utrolig deilig med ferie og bare kunne slappe av. Mesteparten av ferien har gått til å se på Greys Anatomy. Er allerede på sesong 5….. jaja! Nyttårsaften var veldig bra! Var hos Rachel med mange folk. Kl 12 så vi ”The Ball Drop” på tven fra NYC! Var morsomt det, og så var det ut for å fyre av raketter! Fikk høre på forhånd at det ikke er vanlig med det, så ble veldig glad da vi skylle fyre løs ;)

Det har ikke skjedd mye, s ågye snør ikke mye sne og se!sen, da mange venter lenge. ør bli frisk fort!på veiene, så det er farlig å kjøre rundt. der dag oå har ikke mye og fortelle! Det eneste er vel at skolen egentlig startet i dag, men pga det er så kaldt (ca -27*C) så har de bestemt at skolen skal holdes stengt i dag og i morgen. Det er for kaldt og ”farlig” for de som venter på skolebussen, da mange venter lenge. Har også my med at det regnet i gård, så snødde det, og nå har det blitt til is på veiene, så det er farlig å kjøre rundt. Men det er ikke mye snø å se! De har jo bare ”sommerdekk”  på bilene så det blir jo glatt.

Tilbragte min fri dag i sengen i og med at jeg har blitt syk. Jaja. Satser på at jeg blir fort frisk! Kristin kommer over i kveld for å sove over til i morgen, så jeg bør bli frisk fort! Slenger med litt bilder fra de siste dagene selv om det ikke er mye som har skjedd!

                                                           

Meg og  Rachel nyttårsaften
Meg og Amanda
Nydelig solnedgang første nyttårsdag!



Frozen Yogurt

Dro på kino med Asta og Zoë. Vi så The Butler! Den var veldig bra!
Macy har fått seg biiiiil!!!  Ford Escape 2011.

Snøøø!!❄️❄️

Gratulerer med dagen Offa!! Håper du får en fin dag! Savner deg! Ha en fin feiring:)

Lokal tid 6.44PM

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar