torsdag 23. januar 2014

23.01.14

Hey!
Lenge siden sist! Først av alt, GRATULERER MED DAGEN PAPPA! Håper du har hatt en fin dag og at du koser deg! Second, HAPPY BIRTHDAY KEVIN! Haha jepp, Pappa og Kevin har bursdag på samme dag! Nok om det, siden sist har det ikke skjedd så mye. Mandag hadde vi fri pga Martin Luther King jr Day! Vi hadde også møte med alle ASPECT studentene her i KY. Vi dro på TOYOTA fabrikken og fikk sett hvordan de lager biler! Var kjempe morsomt, og lærte masse nytt. Blant annet at det tar 20 timer fra de begynner å lage en bil, til bilen er helt ferdig. Det skal ikke ta mer enn 54sek på å sette inn forskjellige deler som motor, dør, bensintank, bilhjul osv. Etter det dro vi til Gatti Town som er en spill hall. Vi spiste mat og gikk rundt som små barn og lekte. Veldig morsomt. Mandag var også en dag der vi krysset alt av fingre og tær om at vi skulle få Snow Day på tirsdag. Snow day er rett og slett at de stenger skolen fordi det er for kaldt, for glatt på veiene (her har de bare sommer dekk på bilene) eller en god blanding av begge deler!


Tirsdag morgen våknet jeg opp kl 6.00am sjekket twitter og instagram og så at skolen var stengt! JIPPI! Sovnet igjen, og våknet litt senere til ”masse” snø på bakken! Var også ganske kaldt, ca -10*C, så ikke noe særlig kaldere enn hjemme! Men kaldt nok til å stenge skolen! ;) Dro til Amanda litt senere på dagen. Eller det vil si at jeg gikk til Amanda! Haha… Hon bor i nabolaget ca 10-15 min unna oss. Da jeg kom frem fikk jeg kakao og vi hoppet nesten rett i Hot Tubben hennes! Ahh. Var så deilig! Satt der i neste 2(!!!!!!!!) timer! Vi fikk også en tlf om at skolen også skulle være stengt onsdag! Ble jo kjempe glad, og det feiret vi med Sleep over. Kristin kom også over, og det ble mer hot tub. Vi så The Notebook, ok kl 1am, ble det Just Dance på Wii!!! Haha vi spilte i nesten 4 timer! Tiden gikk så fort! Kom oss i seng litt sent/tidelig og fikk ikke noe særlig søvn. Var en bra sleep over!  Da jeg kom hjem var det rett på Dance Practice for å øve på dansen til Jacket fest! Jacket fest er siste uke i januar. Er det samme som homecoming, bare mye mindre.  Skolen er også stengt i dag.. Så dagen i dag kommer til å gå til netflix! 









Amanda og meg
hot tub

Nydelig wintet wonderland.
 
Meg, Amanda, Kristin

Brrrrrrr!

Lokal tid 2.13pm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar