søndag 12. januar 2014

12.01.13

Da var enda en uke suuuuuuust avgårde! Selv om det riktig nok var en skoleuke med bare 3 dager, var det ekstremt slitsomt. Var tøft å komme tilbake til skolebenken, værtfall når man ikke er helt i form heller. Formen er på et bedre level, og heldig vis så føler jeg meg bedre! Nå er det klart for en ny uke med prøver og innleveringer! Yay!

Har ikke gjort så mye denne helgen. Fredag gikk jeg tidlig i seng. Lørdag hadde vi vår andre Cheerleading "kamp". Det gikk fint det. Var hjemme i tolv tiden. Slappet bare av og fikk noen timer på øyet. Senere på kvelden ble det Panera middag og så Jet Air. Get Air er et sted hvor det er masse trampoliner og man hopper rundt. Haha. Det var forskjellige ting å gjøre der. Tre trampoliner hadde masse skumgummi i et basseng og så kunne man hoppe i det. Var kjempe morsomt. Haha. Et annen sted var det en taustige over skumgummien så skulle man balansere over det. Var vanskelig, men kom meg NESTEN helt over! Var også en line over det samme. Vanskelig det der. Ellers var det mange trampoliner man kunne hoppe fritt på og et "rom" med Dodgeball. Dro med Amanda, Macy, Ben, Austin og Tucker. Koselig gjeng det der! Var sent hjemme så da jeg våknet opp i dag var jeg utslitt! Bra kveld med andre ord. 

I dag feiret vi bursdagen til Kevin(Vfar) som er den 23 Januar. Haha ja er fullt klar over at det er pappas bursdag også :)) Vi dro og spiste på en biff restaurante. Var kjempe godt, og de hadde seriøst de beste yeas rolls jeg noen sinne har spist!!!! nam! Har også vært på dansetrening i dag for klassedansen til Jacket Fest. 

Nå i skrivende stund sitter jeg på gulvet (favoritt plassen) med iPaden i fanget og blogger, Macen forand meg og ser på Grey's og tekoppen ved siden av meg! Ahh, blir ikke en bedre slutt på uken enn dette! Når jeg ser tilbake på helgen så har jeg egentlig gjort den del. Haha men føles ikke sånn ut! 

Håper dere har hatt en fin helg, og at dere får en fin mandag! Snakkes snart! 



Tucker, Macy, Ben, Meg, Austin of Amanda!

Lokal tid 9.52PM

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar