søndag 15. desember 2013

Day 137

Nok en herlig helg som har sust forbi, og jeg har vært her i USA i 137 dager. Bare 170 dager til jeg sitter på flyet og 169 dager til jeg ser dere! Jaja nok tristhet. Lussekattene var en stor suksess! Alle sammen sa de likte de, så det var jo bra

Lørdag var en fin dag. Startet med frokost på Melissas sammen med Asta. Var vel egentlig lunsj, men frokost for oss! Etter nesten to timer(!!!) tuslet vi bort til neglesalongen down-town Versailles. Vi hadde nemmelig en jente dag. Fikk gele fransk manikyr! Var så deilig! Har aldri fått manikyr før, bare pedikyr, så dette er ikke site gangen! Skal nok tilbake på nyåret! Og det beste av alt, det var billiiig!!! Hva er penere og deiligere enn stelte og fine negler? Fikk også endelig min nye tlf!! Er helt in love! Senere på kvelden var det sweet 16 til Gabby. Var veldig koselig å få se fotballjentene igjenn + mange andre! Tommel opp for bra dag/kveld!

I dag har vi vært i bursdag brunsj hos Jenny. Det er niesen til Kevin, og hun ble 20 år i dag. Var koselig. Må jo ikke glemme lille Hannah som fylte hele 2 år i dag. Tiden går jammen meg fort! Husker jo som om det var i går jeg så henne for første gang! Håper dere hadde en fin bursdagsfeiring! 

På vei hjem stoppet vi innom T.J.MAX.... Farlig sted for Emilie... Fikk selvfølgelig med meg litt hjem. Ble en ny veske til min bittelille samling og en t-skjorte fra Polo Ralph Lauren. TJMAX er en butikk der de selger masse merkeklær til en kjempe billig penge!!! De hadde bla Juicy til $30-40!!! Me like! Da jeg kom jeg dro jeg rett til Astas place. Der så vi 12 days of Christmas, spiste pepperkaker, drakk gløgg og spiste noen finske julekaker! Nam nam. Fikk også øvd litt til biologi prøve som vi har på tirsdag!! 


Elsker finger print greia! Så morsomt!!

Her om dagen tok alle utvekslingsstudentene bilder til Yearbook. Jeg hadde vikinghatt og norske flagg. Her poser jeg med min kjære Clair! 

Italia, Norge, Tyskland, Norge, Danmark, Japan og Finland.
Meg, Nora og Asta
Down town court house. 
Rainy Christmas 
Down town
Før
Etter
Party! Meg og Macy 
Meg og Nicole
Meg, Gabby(bursdags barnet) og Nicole
Meg og Sarah
Det var flere enn dette. Men her er de som var der! Mange flotte herlige mennesker!
Meg i dag
Kentucky fugelen! Fiiin!!

Nyyyyy baby! 



Håper dere får en fin mandag! Snakkes snar!

Lokal tid; Søndag, 10.38pm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar