søndag 20. oktober 2013

Woodford Reserve


Da var enda en helg overstått! Tiden går så utrolig fort! Kan ikke tro at jeg har vært her i over to mnd snart 3…

Denne helgen har gått til å bare slappe av og gjort lekser! 
Fredag la jeg meg tidlig og så på noen filmer. 
Lørdag ble det vasking og rydding. Senere på kvelden kom Karoline over. Den danske utvekslingsstudenten. Vi lagde grønnsaker og dipp + popcorn og så på Paranormal Activity 3 og Love actually! Da filmene var ferdig gikk vi bare opp på rommet mitt og snakkes. Macy har de siste 3 ukene snakket med en gutt, og i går ble de offisielt sammen! De er så søte sammen, og er så glad for Macy. 


I dag (søndag) har vi vært i kirken og jobbet på Nursery (passe på barna under 2 år mens foreldrene er i kirken). Det var koselig. Etter det dro vi hjem, spiste litt, jeg gjorde litt lekser, og så kom Josh over (kjæresten til M) og så dro vi alle til Woodford Resere som er et sted de lager brennevin. Det er vel kanskje et sted og en tour for voksene som kan smake på det, men det var veldig morsomt og oppleve! Tok masse fine bilder! Så det kommer nok når jeg har fått lastet det opp! Har litt problemer med å få lastet opp bilder, så bildene kommer så fort som mulig!

Ha en fin mandag alle sammen, og så snakkes vi snart!
Lokal tid: 10.45PM


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar