søndag 27. oktober 2013

Halloween


Føler at helgene bare blir bedre og bedre! Stortrives og Macy og jeg får bare bedre og bedre kontakt og det samme med resten av familien! Uken som har gått har vært veldig stressende! Har hatt prøver og eksamener neste hver dag + uendelig med innleveringer. Mandag den 4 er termin 1 over, og termin 2 begynner. Så uken som kommer blir veldig stressende. Har to Prøver mandag, US-History og Biologi, har også en matteprøve og en biologiprøve jeg må ta før fredag + US-History prøver som jeg også må få tatt!! På Torsdag har jeg matteprøve og uken etter der igjenn er det matte-eksamen! Mange av disse prøven jeg må ta igjen er pga hjernerystelsen jeg fikk. Det var ca 2 uker hvor jeg ikke fikk gjort noe skolearbeid (lekser og prøver), som nå har resultert i masse make-up-work. Så som dere forstår blir dette en LANG uke med masse prøver og stress!! Gleder meg til helgen allerede!

Lørdagen startet med at vi dro et sted for å kjøpe gresskarr. Det var en stor farm med bare gresskarr og andre ting til Halloween. Etter det dro vi til the mall, hvor vi måtte kjøpe inn de siste tingene til halloweenkostymet vårt. 

Rundt åtte-tiden kom jentene over til oss, og så dro vi sammen til Halloween festen. Det var i en låve på en gård langt borte fra alt. Var veldig morsomt og det var god stemming og masse dansing og sosialisering. Var godt å komme seg litt ut og møte nye mennesker selv om de aller fleste var fra skolen. Festen avsluttet brått i 11 tiden pga naboer som ringte til politiet og klagegt. Haha.. Festen startet med kanskje 50 stk i 8-tiden og på sluttet med minst 200 ungdommer i 12 tiden! Politiet kom aldri, men foreldrene bestemte seg for å avslutte mens leken var god.
  Macy, Rachel og meg dro hjem til Mollys hus og sov over der!

Våknet opp på gulvet i dag tidlig kl 9 og har nå vært hjemme siden 9.30AM. Har øvd litt til prøver og sånt og skal fortsette med det før jeg i 1.30pm tiden skal på Pumpkin-Carving med alle ASPECT studentene! Blir sikkert veldig morsomt!

Slenger med noen få bilder nå, og så kommer det nok en del 2 når jeg har fått samlet sammen bilder fra andre! 

Lør dag
















Rachel jobber der så fikk også hilst på henne :)



Kunn det største er bra nok! Meg og Macy med gresskarrene våres! Mitt koste $18 og Macys kostet $16!!! 


Lør Lveld
Meg og min favoritt indianer, Nicole!

Okey, så kostyme mitt var A/readcoat fra tvshowet Pretty Little Liars. Og de andre jentene var de andre jentene fra serien. 

Meg og Macy

Meg, Josh og Macy

MEEE

Meg igjenn


Kevin, Meg, Macy, Bandit(katten) og Teresa!

Meg og Asta

Må bare slenge med noen bilder av katten Bandit! Han er den søteste!!




Ha en fin søndag og så snakkes vi snart! :)

Lokal tid 11.55

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar