torsdag 31. oktober 2013

31.10.13


Happy Halloween til alle sammen!! håper dere har hatt en fin halloweenfeiring i Norge med Trick and Treat!! Planen for i dag var egentlig og gi ut godteri til barna, men pga dårlig vær (er faktisk tornado og masse regn) har trick or treat blitt flyttet til i morgen. Uheldig vis så får jeg ikke vært med på det fordi i morgen er det nemlig Senior Night for amerikansk fotball så Asta, Macy og jeg skal dra på det. Senior Night er da alle de som er seniors(12 klasse) har en slags seremoni hvor de holder taler og blir tatt bilde med familien sin. Asta skal sove over til lørdag, så det blir koselig. Lørdag morgen drar vi tidlig til New Port til et akvarium, Jungle ettellerannent som er en stor butikk med masse nordisk mat, og så skal vi spise på en tysk restaurant. Gleder meg masse. Det tar ca to timer en vei.

På mandag har vi fri, og neste uke har vi eksamen. 2 fag per dag, så det blir slitsomt. Tror nok søndag og mandag går til øving! 

Nå sitter jeg og ser på Grey's Anatomy Halloween episode før jeg slukker lyset og smyger inn i drømmeland! 

Ha en fin fredag og en fin helg alle sammen, så snakkes vi snart!! :)

Nicole og meg



Meg og Macy i dag

Har fått filla på å krøller håret mitt om morgenen så gjør det nesten hver dag nå!




Treet utenfor huset! Begynner å bli høstfarger!! YAY!



Lokal tid 9.43PM

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar