søndag 29. september 2013

SPIRIT WEEK!

Hey foks!

Håper alle sammen nyter høstferien! Håper mammi og Niko koser seg i Spania sammen med alle sammen! Kunne ønske jeg var der med dere :/ Håper pappa koser seg med å være hundevakt og at du får en fiiin tur til Seoul i Sør-Korea! Send meg gaver ;D
Da er helgen over, og jeg er klar for siste uke før Fall Break! YAY FERIE for meg også!!!

Denne helgen har vært helt fantastisk og jeg har gjort så utrolig mye! LOVE IT! Gjør ting hele tiden og det er midt i blinken for meg. Jeg er så utrolig takknemlig for at jeg faktisk får være 1 år i usa. Dette er noe alle burde ha tilgang til, så tusen takk Mamma og Pappa som gjør dette virkelig for meg! Har fått verdens BESTE vertsfamilie ever! De er så søte, og jeg har fått søsteren jeg aldri fikk. Macy er verdens beste jente, hun er rett og slett nydelig tvers gjennom! Kunne ønske dere alle kunne se hvor nydelig hun er!
Rett og slett, alle sammen er fantastiske og gode og snille. Så langt har jeg faktisk ikke hatt en eneste dag med hjemlengsel.. No offence til dere der hjemme.. High school er fantastisk og generelt Amerika er fantastisk! Gruer meg til juni, vil bli boende i huset forever…..

På fredag etter skolen startet jeg med detention.. Im sorry guys, I really tried my best… Neida.. Jeg hadde en del skolearbeid å ta igjen, og i og med at jeg har vært borte fra skolen 3 av 5 dager denne uken, og så har jeg matte + biologi prøve på torsdag. For å være helt ærlig så vet jeg ikke hva matteprøven er om.. Så har nok en LANG skoleuke foran meg med skole fra 8.10am-4pm. Jaja.. Etter skolen på fredag var det tid for et nytt Block Party. Dette var det aller siste for i år, så gleder meg til neste som er i løpet av våren. Så det gikk hele fredagen til.

Lørdag jobbet vi på Homecoming Flåten. DET ER SPIRIT WEEK denne uken! GUD SOM JEG GLEDER MEG! Og på fredag er selveste homecoming dansen. Skal prøve mitt beste på å forklare hva det er..
 Som sagt så er det spirit week denne uken. Det vil si at hver dag så er det et tema og man må kle seg til det det er. (se bilde lengre ned av de forskjellig dagene) Man varmer opp til den store dagen som er på fredag, nemlig den store Football game + Homecoming dansen i gymsalen på High Schoolen. På torsdag er det parade. Aka hvert trinn (9-12klasse;  9=freshman, 10=sophomore, 11=junior(det jeg er) og 12=senior) har sin egen flåte hvor de har valgt et tema og dekorerer flåten til det temaet man har valgt. Det er om og gjøre å vinne. Paraden går fra High Schoolen og hele veien downtow. Kan dessverre ikke vise bilder av vår flåte før etter den store dagen. Haha det er viktig at vi ikke blir sabotert.. Kort fortalt, homecoming dance er på en måte som Prom(bal) bare at det er mer party party og ikke STORE ballkjoler!

Så lørdag dro jeg hjemmefra kl 11am og var hjemme kl 7pm.. jaja. Da vi kom hjem spiste vi litt før vi ordnet oss og gjorde oss klare for Bonfire. Det var veldig koselig og det endte vel med at det kom masse folk fra andre steder i nærheten! Sosialt og kult å oppleve. Blir nok ikke siste gang ;)

I dag har vi vært på SHOPPING! Shopping i Amerika er fantastisk! Ahh.. Bruker for mye penger på det.. Men klarte faktisk bare å kjøpe nødvendige ting i dag! Dagens shopping bestod av et skjørt, skjerf og den obligatoriske shopping-Starbucksen. Har også kjøpt homecoming kjole og er veldig fornøyd! Den kosten bare 42$!!!!!!!!!!! Her bruker folk flere 100$ på en kjole, så er stolt av meg selv. Resten av dagen gikk til rydding og familietid. Got 2 love it! I kveld har Macy og jeg sett på film og laget Seniors T-shirts for ”Support a senior day” som er på tirsdag! Det vil si at du skriver på navnene til de/den senioren du vil ”støtte”! Veldig morsomt!

Ha en fortsatt fin fin høstferie og så ”blogges” vi snart! :)

Fredag:

Lørdag:





Søndag:


The dress
Nydelig solnedgang i kveld!


Denne uken. SPIRIT DAY er skolens farger aka sort og gult.. 

Nitti natt, LOKAL TID: 11:46PM. Way too late..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar