søndag 1. september 2013

De siste dagene! :)

YO! 

Så på fredag var det endelig klart for sesongens første hjemmekamp for Football teamet! I og med at jeg hadde fotballtrening etter skolen fikk jeg ikke vært med på noe som heter tailgating! Det er rett og slett at mange møtes et sted, fjerne der fotballkampen er. Man tar med mat og Jar bagasjerommet oppe sånn at man har steder og sitte og sånn st man hører musikken. Neste gang får jeg nok oppleve det ;) 

Uansett, fotballkampen i seg selv bar ikke så morsomt imot med at jeg ikke forstår noe av reglene, men stemningen var så utrolig bra! Vi vant nesten kampen, men så scoret det andre laget 4 sekunder før kampen var over..

Etter kampen dro jeg til Clairs for å die over. Der så vi filmen Mama og snakket masse :) Ble vekket i 6 tiden av at hele huset ristet, og hele rommet var lyst opp.. Det var den verste lyn og torden stormen jeg noen sinne har sett! Fikk til slutt sove! 

Lørdag ble Claire med Macy og meg til kjøpesenteret hvor vi møtte Hanna og Sigrid! Kjøpte ikke så mye, men penga flyr... Alt jeg kjøpte var nødvendig, så sånn var det! Det var salg OVER alt i og med at det er Labour weekend. Det er kort fortalt at i og med at jeg bor i en bondeland-stat, så brukte bøndene hele sommeren på å så ting og tang. Da trengte man en dag sånn at man kunne høste inn all maten så det er da 2 september! Jeg er bare glad for at det er en lang helg jeg! :) 

Da vi kom hjem fra shoppingen regner det helt sykt mye! Macy og jeg gjorde oss klare for SOCCER CAMP OUT. Det er at hele fotballaget sover i telt og har en sosial samling! Pga av all lyn og torden, sov vi inne! Det var kjempe koselig og vi spiste god mat og hadde "leker" som er tradisjon. Det ble faktisk søvn!

I dag søndag har jeg tatt igjenn tapt søvn etter helgen, skypet med Tone og vært med Asta (den fiske jenta). Vi tok masse bilder, og hadde det bare koselig. I kveld har vi hatt en koselig middag med papa(bestefar) og Kenton (Vbror) som kom for å feire labour day! Senere skal vi ha familiekveld med kortspilling og film. 

I morgen mandag er det som sagt ikke skole, så skal bare slappe HEEELT av, før jeg senere på kvelden skal spille kamp.. Wish me luck.. Har hatt litt problemer med kneet og låret, så har ikke vært noe god start, men med hjelp av ising skal det nok gå fint! 

Føler dette ble et veldig langt innlegg og ikke noe særlig sammenhengende, men er trøtt og skal straks spille kort, så det er sånn det blir. Orker ikke å rette, men slenger med noen bilder fra helgen! 

Ha en fin mandag:) 

Fredag før kampstart 

De obligatoriske cheerleaderene! De var flinke og lagde god stemning!

Yellow Jackest(det er det skolen heter når det kommer til sport)

Mine venner!

De aller beste<3 Meg, Amanda, Macy og Kristin.

Pause under første omgang.. Forstod ikke elr greia.. Haha



Pauseunderholdning! Skolekorpset! De var kjempe flinke!

SHOPPINGEN :-D

En olaskjorte jeg kjøpte på JCP.

To bukser fra pacsun.

WOOP WOOP

Mine nye favoritt sandaler fra Ralph Lauren. Disse kostet egentlig 80$, men imorg med at det var salg, så kostet de bare 20$! Var så fornøyd. Dagens beste kjøp garantert! Disse fant eg på Dillards som er nesten det samme som Macys bare 1000 ganger bedre! Her hadde de såå mye fint og masse forskjellige merkeklær! Love it! Det kan bli farlig for lommeboken.... 



Ny mascara fra Sephora, merket er Too Faced. Love it! Fikk også bursdagsgave fordi jeg hadde bursdag for litt siden! Love America! 



Meg og Molly i går! SOCCER CAMP OUT

Dette er tatt i gård kveld kl 11PM.. Her var det lyn som lyste opp himmelen...

Me i skrivende stund...

Snakkes! 

Lokal tid 7.50pm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar