torsdag 5. september 2013

...

Hei, helli, hi, hola osv..

Nå er jeg i kirken på sånn leksehjelp greie og jeg kjeder meg, så jeg tenkte, hvorfor ikke blogge litt?

Får starte med mandagen.
Mandag var det som sagt fri pga Labour Day så dagen gikk til soving. Rundt fem tiden dro vi (Macy og meg) til stadion for å gjøre oss klare for kamp! Spilte halve andre omgang, så det var gøøøy! Det ble 0-0.
Etter kampen dro vi til en mexikansk restaurant som er veldig populær å spise middag med papa (bestefar). Det var kjepekoselig. Da vi kom hjem tok jeg en dusj før jeg gikk i seng.

Tirsdag morgen kom Ian (nabogutten som er senior) kl 7AM for å ta oss med til Waffle House. Det er et amerikansk vaffel sted hvor du får all slags type vafler. Alt fra vaffel, egg og bacon, til vaffel med chocolate chips. Macy og jeg delte sistnevnte. Etter skolen var det fotballtrening. Etter det dro jeg hjem og var der i 5 min, før jeg dro for å se på fotballkampen til guttene! De vant 5-1! Da jeg kom hjem ble det nok en dusj før jeg gjorde lekser og så stupte i seng!

I og med at det var hjemmekamp på onsdag, måtte vi pynte oss og ha på oss pene klær på skolen. Det var ganske vanskelig å finne noe som var "lovlig" pga den strenge dresscode. Fant tilslutt et skjørt og en bluse. Vi tapte kampen så vidt, men i og med at vi var akkurat 11 spillere, synest jeg at vi klarte oss bra.
Dro rett hjem etter kampen i går fordi jeg hadde matteprøve i dag!

Tror matteprøven gikk fint. Krysser fingrene. Etter skolen i dag dro Kristin og jeg til Subway og kjøpte med oss mat, og da jeg kom hjem skypet jeg med mamma, pappa , Nikolai og Nellie! Savner de, så de var koselig å få skypet med de.

Nå skal vi straks dra fra leksehjelpen, så avslutter nå! Er dårlig på å ta bilder i ukedageene, så har bare ett brukbart bilde til dere!

Snakkes :)
Lokal tid 7.11PM
Meg, Asta (Fra Finnland) og Karoline (Danmark)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar