søndag 8. september 2013

8.9.13

Wow. Kan ikke tro at jg allerede har vært her borte i over en mnd.. Tiden går så utrolig fort!! Har opplevd masse fint i løpet av denne mnd, og gleder meg til de neste 9 mnd som er igjen!

Fredag var det nok en footballgame, og nok et tap... Football teamet på skolen er ikke det beste, men det er morsomt å oppleve det. Etter kampen dro Rachel, Kristin og jeg til en kylling-fastfood restaurant og spiste. Det var koselig for det var også mange andre som ble med.

Uheldig som jeg er har jeg klart å bli syk.. Det er en del på fotballaget som også er syke, så det er noe som går rund.. Håper jeg kan bli fort frisk..

 Lørdag morgen kl 9 tok vi turen til Frankfort, som er hovedstaden i Kentucky,for å besøke familien til Kevin (ca 30 min med bil). Der fikk vi frokost som bestod av jordbær, blåbær, bjørnebær og oransje melon pluss litt søtsaker. Kusinen til Macy, Sophie, kom også. Hun bor i North Carolina, så det var hyggelig at hun tok seg tiden til å besøke oss. Da vi kom hjem i 12pm tiden gikk jeg rett i sengs og sov i tre timer.. Våknet opp og følte meg verre enn det jeg var da jeg gikk til sengs.. Her i huset har jeg ikke tid til sykdom, så i og med at vi skulle spille kamp, så var det på tide å gjøre seg i stand. Kampen var i Frankfort så dette ble tur nr2 til hovedstaden denne dagen. Varsity (laget som består av de beste) spilte før oss, så da så vi første omgang før vi gikk og varmet opp.. Etter nesten 2 timer med oppvarming (tilsvarer en fotballtrening) syntes vi det var rart at kampen ikke hadde startet.. Jeg gikk for å sjekke hva som skjedde med Varsity, og kom tilbake med nyheten at de straks skulle starte straffekunk.. Vi fikk lov til å se på, og VI VANT!!!! Jippi! Det var klart for vår kamp og i og med at jeg ikke var i toppform, tok jeg det rolig.
Vi tapte kampen 2-0, så det var ikke noe særlig.. Fikk spilt litt, og det er jeg glad for :) Da vi kom hjem spiste vi litt før jeg gikk i seng.

Nå ligger jeg i sengen og det er nok planen for i dag.. Skal øve litt til en US History quiz som jeg har i morgen, ellers så er planen bare og slappe av, drikke vann og muligens se en film!

Ha en fortsatt fin søndags ettermiddag og håper alle har hatt en fin helg! :)
Savner dere alle sammen </3

Fredag under kampen.



"Be hard to play against, and easy to play with" Dette var mitt mål for kampen på lørdag, og det klarte jeg.

Utsikten til congressen i KY fra banen. Alle stater har en sånn en! (Takk offa)

Lokal tid 12.23PM

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar