torsdag 29. august 2013

Soccer + news :)

Hey!
Ligger i sengen og er straks på vei i sengs, men tenkte å fortelle dere noe......!

Onsdag fikk jeg ENDELIG min etterlengtet iPad på skolen. Tror ikke at jeg har fortalt at skolen har iPad til alle elever, det eneste man må er å betale ca 120$ som tilsvarer 720nok!!! Det er jo billigere enn DELL pcen jeg har på skolen i Norge, så jeg måtte jo benytte sjansen til å få min egen iPad!! iPaden kan gjøre ALT! Elsker den, og det er så utrolig deilig å slippe å dra med seg forskjellige tunge skolebøker hver dag! Istedenfor har jeg bare en iPad og to ringpermer! Gotta LOVE WCHS!

Tilbake til overskriften! I dag var det nok en fotballkamp, og i og med at jeg er en del av teamet, fikk jeg kjøre SCHOOL BUS sammen med laget! Var utrolig morsomt og spennende, så nå kan jeg krysse av det på min bucketlist! Da vi kom frem begynte vi og varme opp. I og med at jeg først ble med på laget på mandag, var jeg forberedt på å at jeg ikke skulle spille, noe som ikke gjorde noe for meg! Vi varmet opp ferdig og kampen var i gang. Det andre laget scoret, og så scoret vi!! Første omgang var over, og det var 1-1!

Da kampen begynte igjen, bestemte jeg meg for å ta av meg skinnlegger og kne-greia min. Midt under andre omgang sier coach b "Get your skin guards on and go out there and play" hjertet mitt stoppet opp og jeg kom seriøst i sjokktilstand! Hadde ikke forventet det i det hele tatt, men jeg tok på meg skianlegger og gjorde meg klar. Mens jeg stod og ventet var det 1000 ting som gikk gjennom hodet mitt. Vet egentlig ikke hvorfor jeg ble så nervøs. Har jo spillt fotball leeenge, så det burde ikke være noe problem. Men samma det. Kom meg ut på banen, og roet meg helt ned. Var til og med med på å score et mål, eller det vil si at jeg sentret ballen til en, som sentret den til Emma, og hun scoret. Men  jeg var med og løpe ved siden av henne helt fra hun fikk ballen, til Emma scoret!! Haha jaja... Er glad og stolt av meg selv! Resultatet ble 1-2 til oss, og det er den første kampen vi har vunnet denne sesongen!!!

Nå skal jeg gå å legge meg, for er nemlig helt utslitt i hele kroppen! Klarte forresten å forsove meg med 1time i dag, så det ble ikke noe god start på dagen.. Men jeg rakk fint skolen så det gjorde ikke noe! Oppdaterer nok med noen bilder i morgen!

I morgen er det football game, så det blir utrolig kult å oppleve, og etter det blir det sleepover hos Clair:)

SCHOOL BUS! 



Meg, Macy og Molly på bussen!

Meg og Macy!

Bussen


Natta, lokal tid 10.07PM

Snakkes fortest mulig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar