tirsdag 27. august 2013

Hei Hallo!

Mye bra har skjedd de siste dagene(god setning), så bortsett fra alt skolearbeid har jeg det tipp topp!! Etter forrige bloggpost fikk jeg et brev.... I det brevet stod det at jeg...... Kan......... SPILLE FOTBALL/SOCCER!!! Er så ekstremt fornøyd! Det er ikke bare bare med tanke på ALT av papirarbeid som måtte til. Alt fra at jeg ikke er profesjonell fotballspiller til syntest osv måtte være dokumentert! Så på mandag var min første trening! Det var også kamp, men i og med at jeg ikke har spillt fotball på over 1år, så skal jeg nok ikke spille kamp før torsdag eller en eller annen gang neste uke.! Må trene meg opp! Kampen gikk ikke så bra, begge lagene tapte, men det var morsomt fordi det var hjemmekamp og det kom en del folk fra skolen for å se på. Hadde en fin kveld! 

I dag hadde jeg US history prøve som jeg tror og føler gikk veldig bra, og i morgen har jeg BIOLOGY prøve!! Yaay...! Etter skolen var det trening, og for å si det mildt, trodde jeg skulle dø av heteslag! det å løpe og generelt være ute i 86F, er ikke serlig behagelig med mindre man ikke går i klær(noe som ikke var tilfellet her..)... Blir spennende å se om det blir like ille i morgen! Ellers så er jeg i overraskende god kondis, bortsett fra varmen som gjør meg fort varm! Haha.. Jaja..! Oh, glemte nesten og fortelle om resultat av fotballskoene mine i dag, det resulterte i to store BLODBLEMMER under/på siden av storetåa.. Så det gjør vondt å gå med sko kan man si! Vurderer å gå barbeint til skolen i morgen! Kentuckyere (?) er kjent for å ikke gå med sko, så passer nok inn i den kategorien da. ;)

Tenkte bare jeg skulle poppe innom, og så snakkes vi neste gang jeg har noe spennende å fortelle!

Vakkert! Solnedgangen på mandagen.!

Hele gjengen på kamp mandag! 

Nå stuper jeg i seng! Kryss fingrene for biologi prøven min i morgen!!

Lokal tid 11.20PM

Snakkes:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar