onsdag 14. august 2013

Da var....

FØRSTE SKOLEDAG PÅ HIGH SCHOOL OVER!!! 

Da jeg våknet i dag tidlig var jeg utrolig nervøs! Hvordan ville klassen-, elevene, lærerne og skolen være og ikke minst, hvordan ville lunchen bli og kom jeg til å gå meg bort... Alle disse tankene gjorde med mer og mer nervøs! 

Da jeg kom til skolen gikk jeg først til "rådgiveren" min hvor jeg fikk utdelt endelig timeplan og masse papirer! "Rådgieren" er coach så hun kjente jeg fra før av så det var hyggelig! Denne timen tok ca 15 min, sårbare jeg 4 min på meg til å komme meg til US history class hvor Macy ventet på meg! Her fikk vi også masse papirer som må skrives under av en guardian. History læreren virket som en god lærer og veldig hyggelig! Til de av dere som ser på PLL, så kan han minne litt om mr Fitz... :-D
Etter dette hadde jeg matte og så var det lunch tid! Heldig vis fant jeg noen fra BIO klassen, som jeg har etter lunch, jeg kunne spise med + Sigrid som er den andre utvekslingsstudenten ! Hun ene er også på soccerteamet! Lunch gikk fort og fint! Hadde alt for mye lunch så jeg har ferdig mat til i morgen! Etter lunc var det noe som heter Life Skills. Det er et fag som bare er om livet og forhold! Ganske enkelt og greit. Etter dette var det political science! Vet egentlig ikke om dette er er fag for meg i og med at det er mye "debatter" og det er ikke akkurat min favoritt ting... 

Da skolen var ferdig ventet jeg i ca 30 min før Vmor kom for å hente meg! Macy hadde practise rett etter skolen og nå er hun på Litle sisters.. Jeg har fått gjort lekser og nå skal Kenton, vertsfar og meg muligens ut for å spise middag! Det er den siste kvelden til Kenton i dag før han drar til college i morgen... Det blir trist, men heldig vis kommer han hjem til helgen! :) 

Har ikke tatt noen bilder i dag bortsett fra i dag tidlig før skolestart! Legger ut bildet nå ;)   

Meg og Macy i dag før skolen! <3

Lokal tid 6:38PM 

                                         -Snakkes snart

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar