mandag 12. august 2013

:)


Hey!

Går bare rett på sak! Bursdagsfesten var utrolig koselig!! Ble kjent med noen nye, og fikk vært sammen med de jeg allerede hadde møtt! Vi var vel ca 25 stk totalt med både gutter og jenter! Hanna (bursdagsbarnet) bor ute på en går! Det var så utrolig fint der ute! De hadde stelt i stand masse god mat og satt frem et bål som skulle bli brukt senere! Vi fikk utdelt sånne glowstics da det ble mørkt! Var utrolig morsomt å leke med de! Altså leke gjemsel og stiv heks.. Etter lekene satte alle seg rundt bålet og vi satt der egentlig og bare snakket sammen osv! Rundt midnatt ble det S’MORES!!! Til dere som ikke vet hva det er så er det grillet marshmallows mellom to sjekks og sjokolade som smelter! Kort fortalt, marshmallows sandwich med smeltet sjokolade! J Det var urolig kult å få smakt det etter som Amanda og Macy har fortalt så mye om det! Det var utrolig godt, men etter en S’MORES ble jeg utrolig kvalm og mett!! I og med at det var sleep-over, så sier det seg vel egentlig hva vi gjorde! Etter S’MORESene gikk vi inn og stelte oss for natten, satte på en skummel film som ikke var skummel, men veldig creepy og rar! Kl 0420 så jeg sist på kl og det var nok da jeg sovnet!

I dag ble jeg vekket kl 9 og gikk opp til alle de andre jentene for å spise frokost! Det ble frukt og naturell yoghurt og en croissant! Da vi kom hjem sånn i 11 tiden, gikk jeg rett i seng! Fikk bare 1 times søvn i og med at Amanda kom og hentet Macy og meg for å gi meg en omvisning på skolen sånn at jeg vet hvor jeg skal  gå for å komme meg frem til timen! Det har vært et helt sykt regn vær i dag med både lyn og torden! Skumle saker, men så utrolig kult å se på! Både Kevin og Teresa jobbet i dag, så da vi kom hjem var det bare Kenton som var hjemme! La meg ned på sengen for å se litt på serier og kl 5 var det middag! Da hadde Teresa allerede kjørt Macy til hennes fotballkamp og så dro hun videre til jobb! Kevin kom hjem og hentet meg sånn at jeg skulle få sett på kampen! Vi kom 7 min for sent, og i det vi setter oss ned og får sett ca 10 sek av kampen, begynner det å lyne og tordne.. For hvert lyn som kommer, må man vente i 30 min før man kan spille igjen.. Etter en time med STORM ble kampen avlyst, og vi løp til bilen! Ble seff gjennomvåt på vei til bilden! Det var helt sykt! Hele byen (Da mener jeg down-town som er hele byen her) var oversvømt! Det var helt sykt! Tok film og bilder fra bilen! Det var en syk opplevelse!!

Nå orker jeg ikke å skrive mer. Kl er nå 12:50am og med bare litt over 5 timers søvn, er jeg meget trøtt!! Nå fungerer det selvfølgelig ikke å laste opp bilder og jeg har ikke tolmodig het til mer, så bilder kommer i morgen! I PROMISE <3 :)

Lokal tid 12:55am

Snakkes snart! :) 
Takk for at du leser og følger meg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar