tirsdag 13. august 2013

Bilder fra de siste dagene!

KFC

Meg og katten Bandit

Bursdagen! Bålet og solnedgang!

Meg, Amanda og Melissa! Glowsticks! 

Jaja, det var mørkt og blitsen blendet meg... Men her skal jeg prøve S'MORES for første gang! 

Ja, her ser du hvor mye vann det var i går! 

Se på den hvite bilen forrand oss!! Haha, var som en båt jo!

THE TURTLE🐢🐢🐢🐢🐢

Min reaksjon av å holde en skilpadde🐢

Tok oss en liten tur i haven!! (Det er ikke noe vann her til vanlig....)

Strike a pose Macy!

Se så dypt det var der... 

Solnedgangen i kveld! Stunning! 

Meg i dette øyeblikk!! (Se på fiiine plakaten min som jeg ble overrasket med) 

Som dere kan se på bildene, har jeg hatt det HELT supert de siste dagene av sommerferien min 2013! I morgen (14August) starter skolen! Er utrolig nysgjerrig på hva som kommer meg i møte dette året! Jeg gru-gleder meg til i morgen! Heldig vis har jeg første time med Macy, så det er tipp topp 😃 Har laget matpakke til i morgen og den består av: to knekkebrød, skinke, gullerøtter, saltstenger og litt tortilla chips! Haha Vfar spurte hva jeg hadde laget til lunch i morgen og da jeg svarte han sa han "Wow! You only have healthy food! I like that, that is so inspiring". En annen ting de synest er rart er at jeg ALDRI har spist fried food, utenom pommesfrites og st eg spiser besten alle måltidene med kniv og gaffel.. de spiser bare med gaffel..! Haha! Jaja! Men nå avslutter jeg! Må få litt søvn for den "store dagen" i morgen! ØNS MEG LYKKE TIL❤ 

LOKAL TID 10:40PM 
*ikke rettet*
-Snakkes i morgen❤

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar