lørdag 24. august 2013

Beste dagen hittil!

Hey! 
Føler ikke for å blogge når det ikke har skjedd noe morsomt..

De siste dagene har jeg seriøst druknet i skolearbeid..! Men heldig vis så er det HELG!!

Fredag var utrolig bra! Rett etter skolen dro Amanda, Kristin, Rachel og jeg til et sted som heter Panera Bread. Der kan du få supper, salater, sandwicher og pasta! Der var utrolig godt! Macy kunne dessverre ikke være med fordi hun hadde fotballtrening. 

Da jeg kom hjem i 6pm tiden, var jeg hjemme i ca 20 min før Macy og jeg ble kjørt down town. Der var det nemmelig Block Party og vi skulle jobbe der. Block Party er et "party" for store og små. Det blir servert masse forskjellig mat, hoppeslott for barna og ansiktsmalig (der vi jobbet). Det starter 6.30pm og sluttet 9.30pm. Det var også et band som spillte live musikk! De trengte hjelp til den boden  vi jobbet på, så mange av mine gode venner hadde meldt seg frivillig til å jobbe der, så det var ekstra gøy! 


Har blitt godt kjent med to andre utvekslingsstudenter! Hun ene er fra Danmark og heter Karoline, og den andre er fra Finland og heter Asta! Karoline bor sammen med Political Science læreren min, så har fått god kontakt med den familien! Karoline var også med på block party, så det var koselig!!


Hadde en helt fantastisk dag sammen med mine beste venner her i går, og gleder meg utrolig mye til resten av året! Planen i dag er fotballkamp som Macy spiller! Så det blir braa! I går kom morfaren til Macy hit helt fra Florida som er 12t biltur!! Blir koselig å snakke mere med han i dag! :)

BILDER

Fra venstre. Rachel, Meg, Amanda og Kristin.

Block Partyet

Så god stemning 

Rachel og meg<3

HAHAHA!!! Meg, Macy og Rachel 

Macy var tiger, jeg var løve og Rachel var en katt! 

Hele gjengen! 



Meg, Karoline og Macy

<3<3

Meg og Amanda!

Macy, Karoline, Meg, Servavya og Amanda 

Meg og Macy

Og sist men ikke minst, MEG :-D


Håper alle har hatt en fin dag der hjemme, så skal jeg stå opp og komme i gang med dagen! :)

Lokal tid 12.06pm 

Snakkes snart :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar