mandag 19. august 2013

19.08.13

Tenkte bare og titte innom en kjapp tur! Har nemmelig matte og biologi prøve i morgen! YAAY! Not.. Pluss så har jeg innlevering til Political Science.. Så har med andre ord mye å gjøre..!

Det var veldig koselig i går, og familien til Kevin (Vfar) var veldig søte og hyggelige! På vei dit kjørte vi gjennom "hovedstaden" hvor jeg fikk tatt litt bilder og sånt. Det var veldig fint der! Jeg ble fortalt at hver stat har sin egen store klokke, men at noen av statene ikke har den! Kentucky har klokken, så da ble det en pose forand den!

Meg forand klokken!

Husker ikke helt hva dette var, men pent var det! 

Meg dom striker en pose i haven til besteforeldre! :) 

Nå kaller biologien på meg, før jeg skal gjøre P S! Håper alle har hatt en fin første skoledag i dag! 

Lokal tid: 5:44

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar