søndag 18. august 2013

18.08.13

Først av alt, takk for alle hyggelige meldinger og telefoner i går på bursdagen min :)

Fredag dro Macy og jeg til en som heter Claire! Hun bor litt utenfor "byen" i et STORT hus! Der ble det S'MORES og glowsticks! Det var mange andre der, så det var veldig hyggelig! Rundt midnatt ble det bursdagssang for meg, og så dro vi hjem for å legge oss! Hadde det veldig koselig den kvelden! :)

Lørdag morgen ble jeg vekket av Macy og Kristin de sa at frokosten var klar, så jeg kledde på meg og gikk ned. Da jeg kom ned, sang de bursdagssang og tok bilder.. (De er Vmor, Vfar, Macy og Kristin) Det jeg ble møtt med var pakker, kaker og bursdagsdekorasjoner. Vi satte oss ned for å spise og for å åpne gaver. Det var veldig koselig og hyggelig, men også litt rart og trist med tanke på at jeg ikke fikk feiret det som vi vanlig vis gjør hjemme i Norge, men det var sånn det ble i år! Kan heller glede meg masse til jeg fyller 18 år neste år ;) 

Da vi var ferdige med frokosten og gaveåpning, gikk jeg opp for å gjøre me i stand før vi dro inn til Lexington. Der ble det shopping!! Kjøpte nye fotballsko og leggskinn og en liten bursdagsgave til meg fra meg ;) viser dere bilder på slutten av innlegget ;) 

Da vi kom hjem hadde vi ca 2 timer før vi dro ut igjenn. Denne gangen var det til BYW fremvisning. Det er en talentkonkurranse for "big sisters" der de kan vinne college stipend! Macy er an av de 20 Little Sisters og det de fjør er å gi de gaver ig være moralsk støtte! det er også bra og ha på CVen sin. Macys big sister vant 250$, så det var morsomt! Da dette var ferdig i 11 tiden, dro Macy, Amanda, Matt og jeg til et burger sted der vi feiret mine siste timer som bursdagsbarn! Det var veldig hyggelig og bare være sammen med de aller beste på bursdagen min<3 Vi var hjemme i 2am tiden, og i og med at jeg sovnet i bilen på vei hjem var jeg nesten i koma så jeg husker ikke helt hvordan jeg kom meg i sengs.. Haha, jaja! 

Nå er frokost i boks, og om 25 min drar vi for å ha middagsparty med Vfars sin familie! Er litt nervøs, men tror det går fint! 

Ha en fin kveld! :)

Pakker :-D

Haha Bandit lete seg med den ene boksen! Hahaha

På kjøpesenteret! Fikk gratis SB fordi det var bursdagen min:D


Mine nye Toms<3

Nye fotballsko og leggskinn:) 
(Det er ekstremt billig med fotballsko i forhold til Norge!! Generelt alt er billigere her!!!)


Klare for BYW 

I bilen på vei til BYW

 Jaja, måtte ta bilde av meg selv på bursdagen min! XD

Alle Little Sisters

Lokal tid 2:05pm

                                         -Snakkes snart

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar