torsdag 15. august 2013

15.08.13

Heeyy!

Da var andre skoledag over og so far, so good! Skulle aldri trodd det, men jeg elsker å være på skolen! Det er så mye som skjer til en hver tid, menneskene er kjempe greie og lærerne mine virker kjempe kule! US H læreren ga oss en prøve i dag.. Det var ikke like kult, men heldig vis så teller ikke den prøven i og med at det bare var en test sånn at mr Lewis kan se hvor mye vi vet fra før av. Av en eller annen grunn klarer jeg ikke og fokusere ordentlig i mattetimen. Vet ikke om det er læreren eller meg, men i det jeg setter meg på stolen føler jeg at kroppene kommer og at jeg må bevege på meg.. Får håpe det blir bedre. Matten går egentlig ganske bra, men imorg med at det er andre ord så tar det nok litt lengre tid å komme seg inn i! Så langt elsker jeg biologien, men hun sa at prøvene er vanskelige, så je håper at det går fint. Life Skills er utrolig morsomt! Vi har ikke lekser der og vi skal heller ikke ha noen prøver!! :D Political Science er jeg fortsatt litt nervøs når det kommer til debatten.. Men alle er veldig hyggelige i den klassen og jeg føler meg trygg nok til å snakke, så jeg tror det egentlig skal gå bra! (Takk i gjenn :) vet selv hvem det gjelder ). 

I dag ventet jeg i 45 min før Vmor kom for å hente meg så jg må få Amanda til å begynne å kjøre til skolen sånn at hun kan kjøre meg hjem ;)

Må er lekser ferdig, middag i magen og jeg skal straks gå å gjøre meg i stand! Macy har nemmelig soccerteamet game i dag så da skal jeg med for å se på! Det er utrolig irriterende at jeg ikke kan spille enda, men så fort papirene er godkjent og jeg har tatt løpe-, pushups- og situps testen kan jeg spille!!! Forhåpentlig vis så er jeg spilleklar innen to uker!! YAY!

I går skypet jeg med Tone og Synne! Åh, som jeg savner alle hjemme! Tone og Dynne fikk hilse på alle i familien og de fikk også tour gjennom huset! 

I dag tidli dro Vbror, men heldig vis kommer han hjem igjenn på lørdag som også er bursdagen min. Det blir rart å ikke være i Norge på bursdagen min og feire den der.. Kommer nok til å bli litt rart og trist.. Men men! 

Slenger med bilde av timeplanen min! :)

Det som er i termin 1 har jeg hver dag i termin 1. Det som er i termin 2 har jeg hver da i termin 2. Og det som er i termin 3 har jeg også hver dag i termin 3!

Uten for skolen mens jeg ventet på Vmor.

Schoolbus! 

Lokal tid 6:34
Ikke rettet
                                    -Snakkes snart:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar